fallback

Toyota свали GM от върха в САЩ

Японската компания продаде най-много коли през втората тримесечие

Дълго време най-успешният производител на пазара в САЩ беше местният автомобилен гигант General Motors. През второто тримесечие на 2021 година обаче има нов лидер по продажби и това е японската компания Toyota.

Разликата между Toyota и GM е минимална – 688 812 нови автомобила за японците срещу 688 236 за американците. На трета позиция, със сериозно изоставане от лидерите, е друг местен производител – Ford. Дилърите на концерна са успели да продадат 475 327 автомобила за периода от 1 април до 30 юни.

Това е сериозен удар за GM, който за последен път не е бил най-успешно продаваният производител в САЩ през третото тримесечие на 1998 година. Тогава концернът отстъпва първото място на Ford. Въпреки това, GM води по продажби за 6-те месеца на тази година с 1 330 486 автомобила, а Toyota е на втора позиция с 1 291 879 единици.

Любопитни промени има и в отделните класове. След като през първото тримесечие Ford Mustang беше №1 в класа си, то през второто той беше задминат от Dodge Challenger, който отчита 15 052 продажби срещу 14 676 на конкурента. На трета позиция си остава Chevrolet Camaro с 9881 единици.

При пикапите, които са най-важният сегмент на пазара в САЩ, продажбите на лидера Ford F-Series намаляха до 158 235 бройки, като това се дължи на проблема с доставка на чипове. От това се възползва конкурентът RAM, който излезе на първо място. Неговите пикапи от семейството P/U отчетоха 164 232 продажби. На трето място си остава Chevrolet Silverado със 117 275 бройки.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Да бе, той европееца понеже е много умен си купува най-много канцерогенни тракащи хечове с ръчни скорости че били по-спортни. Хо-хо, направо му прелива през ноздрите и ушите акъла на европееца.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Все коли, които никои европеец не би си купил
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    и кое им е бклка на американските коли коя американска кола е бклук?
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Латиносът е нещо като българина русофил - иска европейски стандарт, но ако може да си запази ушанката. Латиносът се спасява в САЩ, но в сърцето си носи революцията и мрази капитализма. Затова американско не купува.
  • #4
    Рено ентусиаст ( преди 2 години )
    И какво пречи на средната класа образовани ора в Щатите да си купят Шевроле Крайслер Форд или Ауди и БМВ например?
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    В Щатите Тойота купват средната класа, образовани хора, докато латиносите купуват фолцвагени, в мексико много се продава фолцваген и емигрантите по навик си ги купуват и в сащ,а и защото са по-евтини от тойота.
  • #2
    Рено ентусиаст ( преди 2 години )
    Има интересна зависимост в Сащ повече латино емигранти повече продажби на тайота.Изводът може да е само един колите на тайота са любими на полуграмотната латино гмeж
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Абе интересна работа, що не срещаме Т'лъта в тия класации? Как тъй тая Тойота продава само в САЩ многократно повече от Илончо в световен мащаб
fallback
Последни