fallback

Audi Q4 e-tron дебютира в България

Електрическият SUV ще се предлага с три избора на задвижване

Малко повече от 2 месеца след световната си премиера електрическият кросоувър Audi Q4 e-tron стъпи и на българския пазар. Това е най-новото попълнение в гамата електрически модели e-tron, както и първият компактен електрически SUV модел на компанията от Инголщад.

Моделът беше представен на специално събитие в София. Кросоувърът впечатлява с авангардния си дизайн, функционалност за ежедневна употреба,както и с цифрови технологични решения, характерни за луксозния сегмент. Той е изграден на платформата MEB на VW Group, като ще се предлага с избор от три задвижващи системи.

Базовият вариант - Audi Q4 35 e-tron, е с един електромотор. Мощността е 170 к.с. и 310 Нм, като акумулаторът има капацитет 55 кВт/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9 секунди, а максималната скорост е 160 км/ч. Пробегът с едно зареждане достига 341 км. Това е и най-достъпната версия, като при нея цените стартират от 87 275 лв.

Още снимки на Audi Q4 e-tron - вижте в галерията:

В гамата следва Audi Q4 40 e-tron, който също е със задно предаване, но мощността на мотора се увеличава до 204 к.с. Тази модификация получава и по-мощна батерия – 82 кВт/ч, като при нея ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8,5 секунди, а пробегът достига 520 км. Цената тук вече започва от 98 803 лв.

На върха на гамата е разположена версия Audi Q4 50 e-tron quattro, при която към задния електромотор с 204 к.с. е добавен и още един на предната със 109 к.с. Съвкупната мощност е 299 к.с. и 460 Нм. Ускорението от 0 до 100 км / ч отнема 6,2 секунди, а максималната скорост е 180 км/ч . Пробегът е 488 км, като този вариант струва минимум 111 289 лв.

„С този модел Audi показва, че е готов да направи прехода към електрическата ера. Audi се превръща в модерен и устойчив доставчик на първокласна мобилност. Плановете на компанията до 2033 г. постепенно да прекратим създаването на модели с двигатели с вътрешно горене, до 2050 г. да доведем емисиите до нулеви. Audi Q4 e-tron е символ на промяната, електрифицира всеки ден за едно по-устойчиво бъдеще“, коментира Маркус Татцер, изпълнителен директор на „Порше БГ“.

Снимки: „Порше БГ“

fallback
  • #9
    TSLA ( преди 3 години )
    #7 Мрън-мрън! Кви ремонти, тва са нови коли в гаранция. За другите: 8 бг фирми имат изградени мрежи и свои приложения за зарядни локации и плащане. Най-добрите масови апликации са PlugShare и ABRP (A Better Routeplanner).
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Супер кола. А не каруца с ауспух .
  • #7
    Сас ( преди 3 години )
    Абе скъпа е, но така трябва да бъде, Ауди е все пак. В сравнение с ИД4 и Ениак е много по готина, но и по скъпа. За всеки трябва да има по нещо... Изобщо не коментирам цената в сравнение с дизел/бензин. Който си го е решил и може да си го позволи, супер!
  • #6
    Тинтири ( преди 3 години )
    Много ме радва, когато в слабо развита, дори лих казал мъртва държава се опитват да ни пробутат някакви пластмасови изделия за по 120000лв.И както обикновено просттто население не пита КЪДЕ ще се зарежда и КАК ще се ремонтира.Защото от първа ръка ви казвам, че в порше запад техниците нямат никаква идея какво и как да правят с електричките. Питате защо, еми защото в БГ никой не инвестира в хората си. Крайният резултат ще е много недовни клиенти, а клиентите в този ценови сестор са много З ...
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Те всички електрички са предимно за градски условия и близката околност. Иначе за междуградско каране опциите са с 90 между тировете или с преспиване, каквито и километри да им дават по някакви измислени тестови спецификации.
  • #4
    Зеленоок... ( преди 3 години )
    Тази цена и този пробег са тотално неадекватни. Отделно тежи много и проходимостта е лоша. Карах тест драйв и ако си със 120 ти показва пробег от 210 км с напълно заредена батерия. Иначе е хубава кола, бих казал доста по-качествена наистина от Тесла. Но само и единствено за градски условия.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Скука.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Дизайна и интериора са много добри, но не съм фен на малките СУВ.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Еми това е истински добре направен автомобил, а не на теслата дръжката правена за балъци от борсов измамник.
fallback
Последни