fallback

Топ 5 на евтините всъдеходи на рама

Тези употребявани модели струват до 10 000 евро

Всъдеходите на рамна конструкция като цяло остават в миналото и могат да се намерят предимно на пазара на употребявани автомобили. Те обаче си имат своите привърженици, които все още ги считат за много добра покупка и не се притесняват от възрастта им.

Изданието NJ Cars състави класация на най-добрите всъдеходи на рама, които могат да бъдат купени на старо на цена до 10 000 евро. В списъка преобладават японски модели, тъй като те притежават не само отлична проходимост по тежки терени, но и висока надеждност на задвижващите агрегати.

Топ 5 на евтините всъдеходи на рама (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    Kick ( преди 3 години )
    Не знам кои експерт сочи 3.0 на парола за надежден! Най калпавия мотор е, масово се търсеха двигатели, сега вече направо ги заменят с 3.0 на бмв! На 120ката пък, дизела е с проблемни дюзи и чупят бутала направо! 3.0 24 на паджеро е наистина добър мотор, но 3.5 преди гди е 2 класи по добър! Кви измислици пишат будалите
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Естествено че рамата не е доказано по-добра просто е по-евтина за производство
  • #6
    Фастер ( преди 3 години )
    Опел Фронтера 2.4 бензин !Американски мотор на GM за Опел, с японско окачване и трансмисия с бавни на Исузу и с ЛСД заден деференциал !Невероятна машина !Преди 14 години я купих на 250 000, за 3600,сега е на почти 400 000, в много добра кондиция за 28те си години!Купе върху шаси,карам го навсякъде и в планините и по магистралата !Цените но Фронтерите са абсолютно ниски за това което могат!Дори и на втората версия Б!
  • #5
    До 4 ( преди 3 години )
    Естествено че е доказано. Всички тежки машини при които има големи натоварвания и вибрации са базирани на независима рама и цели мостове. Да сте виждали камион без рама? Още повече пък машина предназначена да ходи извън пътя. При истинските джипове между рамата и купето има гумени тампони които допълнително обират част от вибрациите.Освен здравина независимата рама дава и практичност при поддръжката. Може лесно да се разглоби автомобила, да се почисти и да се боядиса отдолу.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Никъде не е дока,ано че на рама са по добри за оф роуд поредните измислици.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Евтин високопроходим автомобил няма. Класическите машини на рама, ако са горе-долу добре гледани, започват от 15 000-16 000 лв. без значение от годината, модела и марката.
  • #2
    Анонимен ( преди 3 години )
    Доста неверни неща има в тази статия. само първите две генерации на Паджеро са истински всъдеходи на рама, като от първата генерация вече почти няма живи представители, от втората се срещат доста, но основно дизели при това не в добро състояние. Land cruiser е всичко друго, но не и достъпен, поне в Европа цените са доста високи. За Chevrolet Tahoe не мога да кажа нищо - по нашите географски ширини е екзотика.
  • #1
    Имате грешка ( преди 3 години )
    Mitsubishi Pajero от трета генерация от 2000г. нататък става паркетник и вече не е на рама! На рама са само първа и втора генерация до 1999г. за произведените в Япония. Има и такива китайски до 2004г. А най доброто Pajero като цяло e втора генерация 3.5 V6 бензин къса база с ръчни скорости и два блокажа. От японскоto производство между 1993-1999г. Запазените такива модели са рядкост и в момента вървят от 15 до 25 хил. лв. като цената им се покачва всяка година.
fallback
Последни