fallback

Skoda се прицели в Топ 5 по продажби в Европа до 2030

Новата стратегия на чехите включва три модела на ток в достъпните сегменти

Автомобилният свят се променя и производителите на превозни средства се опитват да адаптират своите бъдещи стратегии, фокусирайки се все повече върху устойчивата и електрическа мобилност. След плановете, представени от основните световни производители на автомобили като Renault, Stellantis, Mercedes, Volkswagen и BMW, дойде ред и на Skoda да представи новата си стратегия.

Тя носи името NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030, като беше разкрита от изпълнителния диретктор на чешкия производител Томас Шефер. Програмата се разделя на три части - „Разширяване“, „Изследване“ и „Ангажиране“, като основната цел е до 2030 година Skoda да се превърне в една от петте най-продавани марки в Европа.

За да постигне това, компанията планира да разшири гамата си от електромобили с три напълно нови модела. Така в края на десетилетието между 50 и 70% от продажбите на марката трябва да бъдат на превозни средства с нулеви вредни емисии. Трите нови модела ще се позиционират под Enyaq iV, който вече е пазара, и ще затвърдят позициите на Skoda в по-достъпните и начални сегменти.

  В Skoda са си поставили и още една цел – да станат най-успешният европейски производител на развиващи се пазари като Северна Африка, Русия и Индия. На последния марката вече присъства с компактния SUV Kushaq, като той съвсем скоро ще започне да се продава и в други държави.

Чехите вярват, че благодарение на консолидацията като марка в тези региони, ще могат да продават около 1,5 млн. автомобила на година. В допълнение към пускането на електрифицирани модели, компанията от Млада Болеслав ще се фокусира и върху трансформацията на своите производствени мощности, като потвърди, че от 2030 година всички те ще имат нулево въздействие върху околната среда. 

Снимки: Skoda

fallback
  • #5
    Jm ( преди 3 години )
    Компанията от Млада Болеслав ще прави това, което
  • #4
    Верно ( преди 3 години )
    Само дето Корола и Ярис са трети и четвърти по продажби а Пежо и РЕно са първи и втори
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    вЕрно ли? Мазда и Сузуки са извън топ 20. Ситроен, Хюндай и Кия продават видимо по-малко от Шкода. Рено продават съвсем малко повече от Шкода. Всчики анализатори прогнозират сериозен спад на Тойота, ако не разработи бързо електромобили, което очевидно няма как да стане.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Никакъв шанс срещу Рено Пежи Ситреон и Дачия а като сложим и Хюндай Киа Тойота Мазда и Сузуки и нещата стават трагични за шкодилака
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Те СА в Топ 5 и сега...
fallback
Последни