fallback

Opel загатна новата Astra

Моделът получава дизайн в стила на Mokka и версия OPC

Германският производител Opel показа първи официални скици на новото поколение на Astra, чиято премиера ще се състои през тази година. От тях може да се добие представа за дизайна на модела, както и технологиите, които ще получи.

На първо място е формата на фаровете, която много напомня стила „Vizor”, който видяхме при Mokka, но се използва и при другите нови модели на Opel, в това число и Grandland X. Както и при кросоувъра, и тук името на модела е изписано на вратата на багажника.

В интериора също има много промени, като се вижда тапицерия от плат, както и арматурното табло, наречено „Pure Panel“. То е същото като при Mokka и интегрира екраните на бордовия компютър и на информационно-развлекателната система, които са ориентирани към водача.

Засега от Opel не разкриват двигателите на новата Astra, но е известно, че тя е базирана на платформата EMP2 на алианса Stellantis - същата, на която е изграден и новият Peugeot 308. Подобно на френския модел, германският също ще се предлага и като комби, като ще получи идентични двигатели. Бензиновите са с обем 1,2 литра, развиващи 110 и 130 к.с., а дизелът е със 130 к.с.

Предвиждат се две хибридни (plug-in) версии, като едната ще е с предно предаване. Тя ще развива 225 к.с., колкото има и същият вариант на 308. Втората ще е със задвижване на четирите колела и 300 к.с., и ще получи спортния акроним OPC.

Платформата EMP2 не е предвидена за изцяло електрически вариант и затова такъв ще бъде пуснат на по-късен етап, като той ще използва различна архитектура. Той обаче е задължителен, за да може Astra, която ще се произвежда в завода в Рюселхайм (Германия), да се конкурира с другите модели от този клас, в това число електрическия Renault Megane.

Снимки: Opel

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Opel умряха одавна, продаваха пребрандирани Пунто, като Корса, 500 като Адам, Трафик като Виваро, между немско-британската Астра и американо-корейския Круз, само ГМ си знаеха каква е разликата... Добре че бяха баба Шмеркел и САЩ да не ги закрият още 2008ма. От както са с Пежо, за пръв път от десетилетия излязоха на печалба и оправиха корейския си дизайн...
  • #6
    Тодор ( преди 3 години )
    Опел фалира заради тесните си, по- нови Астри. Дано тази е по- широчка.
  • #5
    до Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    и шампанското им е мнооого добро :-)
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Работя в сервиз на Опел извън БГ. Откакто Опелите вече са Пежа, започнах да се замислям за смана на работното място. Нищо лично срещу франсетата, но недоразуменията които се продават в момента нямат абсолютно нищо общо с качеството и надежността на Опел, с които марката си беше извоювала реномето през годините. Техническите глупости в новите модели може да ги оцени само човек, който знае какво е било преди. Сервизните акции валят всяка седмица... Споделям мнението на Тинтирито и жалко за Опел.
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Нищо против, правят страхотни кроасани... и любов, ама коли... Лош собственик са, не им дреме за Опел и продават кофти копия на пежата
  • #2
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    R.I.P Астра! Винаги е била по-добрият избор в дългосрочен план. След фейслифта на K-поколението вече на нищо не прилича. Глупави мотори и още по-глупави трансмисии. Същото стана и с Инсигнията. Моята прогноза е, че под френска диктовка марката ще загине и този нов модел ще е началото на края!
  • #1
    Светкавица ( преди 3 години )
    Прекрасен дизайн и характеристики дано скоро я видим новата Астра в БГ
fallback
Последни