fallback

Новият Land Cruiser ще е близнак на Toyota Tundra

Вече са ясни трансмисиите и двигателите, на които ще разчита всъдеходът

Продължават да изтичат информации и данни за дългоочакваното ново поколение на Toyota Land Cruiser. Флагманският SUV на японския производител би трябвало да бъде представен на 31 май или 1 юни, като вече са ясни още куп подробности за размери, двигатели и трансмисии.

Последните изтекли данни за бъдещия Land Cruiser LC300 са от страна на южноафриканското подразделение на Toyota. Те хвърлят светлина относно точните размери на всъдехода, като освен това потвърждават, че той ще е на новата платформа TNGA-F на японците и ще бъде с 10-степенна автоматична скоростна кутия.

Дължината на следващото поколение на автомобила ще бъде 4965 мм за версията GR Sport, докато при нивото на оборудване ZX SUV-моделът ще е дълъг 4985 мм. Така, бъдещият всъдеход ще е по-дълъг с между 15 и 35 мм спрямо предшественика LC200. LC 300 ще е и по-висок с 35 мм - до 1945, а ширината ще е съответно 1980 / 1990 според различните модификации.

И в двата случая колесната база ще е 2850 мм, точно колкото бе и досега. Според документацията, остават непроменени клирънсът, както и ъглите на заход и спускане. Поради преминаването към по-икономични V6 двигатели, от Toyota са успели да намалят капацитета на горивния резервоар с 15 литра, с идеята да поберат по-добро оборудване. Това се отразило и на теглото на машината, а за допълнителната "диета" спомага и използването на изцяло алуминиев покрив. 

Новият Land Cruiser ще бъде сходен откъм механика с дебютиращия скоро пикап за американския пазар Toyota Tundra, който също преминава на архитектурата TNGA-F. Пикапът сигурно ще се предлага и със същия 3,5-литров V6 с мощност от 409 к.с. и въртящ момент от 650 Нм. Всъдеходът, обаче, ще получи и 3,3-литров турбодизелов V6 с 302 к.с. и 700 Нм.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Много хубав както досега.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Хех, като каза копиране на дизайн, EQS и EQA предниците понеже хич не са копирани от на Jazz и HRV. Най-големите копировачи доказано са немците - дори британците въвеждат със закон брандът "Made in Germany" за да си защитят оригиналните стоки от немските никокачетвени имитации.
  • #3
    Даниел ( преди 2 години )
    Трудно ще можеш да обясниш нещо на банда квартални пияници, с голфове, които като се напият пред денонощното, или пред блока, стават професори по всичкология. Тук 90%от драскачите са такива. Карат дизели на олио, но се прехласват по Тесла, защото е по-бърза от гоуфо и им се иска, като си търкат с парцала кошника пред блока, всички себеподобни да се спират и да ги питат, колко коня е. Трудно на такива питекантропи ще обясниш, че за всеки влак си има пътници и всеки има различен вкус и потребности
  • #2
    Рено ентусиаст ( преди 2 години )
    А те щото японските коли не са *** по дифолт каквито са и всички японски мъже с по 3 санта атрибути xD 4-ри цилиндрови кошници с турбо по 200 коня а после ги надуват с нитрота чипове и тн и живота им е 1000км xD
  • #1
    Владо ( преди 2 години )
    Доста пресилено изказване.Land Cruiser до момента беше един от последните истински автомобили, ставащи за офроуд.Сега, с новата платформа не знам до колко ще се справя.Но е така, за съжаление...Интересите на клиентите се менят, и от компанията взимат мерки.В свят пълен с еко залитания, *** философии, и всякакви извращения като влогъри, инфлуенсъри, вегани, трети полове, истанбулски конвенции и LGBT общества е нормално истински коравите автомобили да не се търсят...C'est la vie...
fallback
Последни