fallback

Ford Escort получи екран като на Mercedes

Седанът използва платформата на стария Focus

Ford Escort беше истинска легенда, чиито живот приключи на европейския пазар през 2002 година, а през 2003 изчезна и от американския, като бе наследен от Focus. Но от "Синия овал" съживиха името през 2014 година и го дадоха на компактен седан, предназначен за китайския пазар и базиран на второто поколение Focus.

Китайският Escort си заживя с прилични продажби в Поднебесната империя, като през 2018 година дори премина през сериозна модернизация. Сега, наред е още едно обновление, което предлага и някои доста интересни решения, особено в технологично отношение.

Що се отнася до дизайна, от Ford не са променяли кой знае колко външността, като единствено са удължили малко колесната база и така е нараснала общата дължина. Така, новият-стар Escort е дълcг 4,63 метра, а разстоянието между двете оси е 2,68 м. Това го прави леко по-малък от 4-тото поколение Focus седан, което се предлага на някои европейски пазари и по други части на света.

Много по-сериозни, обаче, са промените в интериора, където акцент са двата дигитални дисплея, които много напомнят за новите решения при Mercedes. Подобна опция, всъщност от "синия овал" са предлагали и преди - в 7-местния кросоувър Equator, но в Escort екраните са по-малки (10,25 инча).

Що се отнася до задвижването, то е поверено на 1,5-литров атмосферен бензинов двигател с максимална мощност от 125 конски сили. Той отдава тягата към предните колела през 6-степенна механична или автоматична скоростна кутия. Моделът се предлага стандартно с 15-инчови колела, а опционално те могат да са 16-инчови.

Обновеният Escort е позициониран под Focus Sedan в китайската гама на Ford. На азиатския пазар все още се предлага и Mondeo, който скоро ще напусне Европа, а на върха на линията седани е пълноразмерният Taurus, който пък приключи жизнения си цикъл в САЩ.

Повече снимки на обновения Ford Escort за Китай вижте в галерията:

fallback
  • #2
    Raiders ( преди 3 години )
    Прилича ми на фиат типо седан, а отпред на някой японски хюндай да кажем. Хората си купуват нови коли, без звачение клас, марка или модел... а ние в европа и в часност България лапаме мухите. Еко такси, това, онова и даже в Русия са по-евтини "машините".
  • #1
    Поднебесната ( преди 3 години )
    Ами, който си мисли, че в Китай колите са като Дачия, сериозно се е объркал. Тази кола има интериор и оборудване като на европейски премиум, а си е най-обикновен бюджетен модел за този пазар.
fallback
Последни