fallback

Mercedes-Benz представи обновения CLS

Купеобразният седан получи хибридно задвижване и технологии от висок клас

Компанията Mercedes-Benz представи модернизирания седан CLS от трето поколение, който получава леко промени външен види и салон, а също така и технологии от "баткото" Е-Class. Продажбите на модела стартират през юли, когато ще станат ясни и неговите цени.

Базовата версия на обновения Mercedes-Benz CLS може да бъде различена от предшественика си по преработената решетка на радиатора, променената предна броня с различен въздухозаборник и хромирания сребрист сплитер. За модела вече ще се предлагат 19- и 20-цолови джанти.

Основната промяна в салона е появата на нов мултифункционален волан с кожа Nappa и сензорни панели. Датчиците им осигуряват обратна връзка между системите за полуавтоматично управление и водача. Топ-версията на модела - Mercedes-AMG CLS 53, получава волан от ново поколение, който дебютира при E-Class. Той е с 3 спици, като на всяка има бутони за управление на различните системи.

В зависимост от нивото на оборудване обновеният Mercedes-Benz CLS се предлага с информационно-развлекателен комплекс MBUX с екран с виртуален приборен панел и сензорен дисплей на мултимедията, чийто диагонал е 10,25 или 12,3 инча. Комплексът включва интелигентна система за гласово управление и функция за допълнена реалност, която работи с предната камера на автомобила.

Оборудването на купеобразния седан включва електронни асистенти като адаптивен круиз-контрол, който се активира автоматично дори след пълно спиране, ако то не е продължило повече от минута, контрол на "слепите" зони, система за поддържане на лентата на движение и камери за кръгов видеообзор с увеличен обхват.

Гамата двигатели включва 3 бензинови и 3 дизелови мотора. Базовият агрегат е 2,0-литров дизел със 194 к.с. След него идва 2,0-литров мотор със 265 к.с., който работи като "умерен" хибрид - със стартер генератор, осигуряващ допълнителни 20 к.с. На върха на дизеловите версии е редови 6-цилиндров мотор с 330 к.с. и 700 Нм.

Бензиновите варианти започнат с 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 299 к.с. Следва 3,0-литров "умерен" хибрид с 6 цилиндъра, чиято мощност е 367 к.с. и 500 Нм. Топ-версията Mercedes-AMG CLS 53 (сивият автомобил на снимките) разчита на същата хибридна система, като развива 435 с. и 520 Нм. Тя ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди, а като при добавяне на предлагания като опция AMG Driver's Package ограничителят на скоростта е преместен от 250 на 270 км/ч.

Още снимки на обновения CLS - вижте в галерията:

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    До #5Моторът не е от Рено. Мерцедес разработва съвместно с Рено мотори. Основната част е продукт на Мерцедес. Спомагателните агрегати са на Рено. За коли на Мерцедес, спомагателните агрегати са на Мерцедес. За коли на Рено, спомагателните агрегати са на Рено.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Всичко е хубаво, но като знаеш, че мотора 2.0 е на Рено, някак те свива под лъжичката. Толква пари за кола с мотор от третокласна фирма,....
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Те и тея таблети изглеждат като слепени в последния момент. За мен това създава усещане за претупване и евтин подход. Нищо, че е Мерцедес. Да не говорим, че цветовата гама и въобще цялостното усещане от интерфейса ме връщат 10-ина години назад, но може би щото съм В ИТ сектора и тоя тип интерфейси за мен са от времената, когато Майкрософт се опитваха да правят стъклен уиндоуса с Виста.
  • #2
    Радев ( преди 3 години )
    До 1. Така е. Интегрираното табло стои далеч по-елегантно от свободно висящите таблети.
  • #1
    Коментатор ( преди 3 години )
    Добре изглежда количката. Не знам само защо така се изгавриха арматурното табло на новата S класа с тези залепени таблети. Тук поне всичко е на мястото си.
fallback
Последни