fallback

SsangYong прави опит да се спаси с евтин огромен всъдеход

Обновеният Rexton ще се предлага в два варианта на дължина и задвижване

Не е тайна, че корейският производител SsangYong преживява тежки времена, като през 2020 година беше принуден да обяви банкрут. Сега съдбата му е ръцете на съда, тъй като индийският концерн Mahindra & Mahindra, чиято собственост е компанията, все още не може да намери купувач за нейните акции.

Въпреки сложната ситуация, SsangYong се опитва да оцелее и дори обновява моделната си гама. Този път модернизацията застигна пикапа Rexton Sports, който беше представен официално и дори в Южна Корея вече се приемат поръчки за него.

Обновеният Rexton Sports ще се предлага в две версии - стандартна и удължена Khan, като те се отличават от модела преди фейслифта по решетката на радиатора с хоризонтални ленти. Има и допълнителни черни елементи по каросерията, а мястото на фаровете срещу мъгла са заети от светодиодни блокове.

Габаритите на модела не са променяни в сравнение с предишния вариант. Дължината на всъдехода е 5095 мм, а пътният просвет - 215 мм. При версията Rexton Sports Khan тези параметри са съответно 5405 мм и 203 мм.

Промените в салона са минималния, като пикапът получава мултимедийна система с диагонал 9,2 инча, 6 въздушни възглавници, камери за кръгово видеонаблюдение, автоматично превключване на дългите светлини, система за предотвратяване на сблъсък и за следене на лентата на движение.

Гамата двигатели си остава същата - Rexton Sports се предлага с 2,2-литров дизел с мощност 181 к.с., който е съчетан с 6-степенна механична скоростна кутия, или със същия мотор, но със 187 к.с. и 6-степенен автомат. За версията Khan е предвиден само вторият вариант, като клиентите могат да избират между задно предаване или 4х4.

Най-силното предимство на обновения пикап е цената му. Rexton Sports е оценен на 21 740 долара (толкова в Корея струва и Skoda Octavia), докато Rexton Sports Khan струва 25 450 долара.

Снимки: SsangYong

fallback
  • #8
    Базил ( преди 3 години )
    И като дойде у бегето става на двойна цена па и отгоре.
  • #7
    W210 ( преди 3 години )
    Номер 5, не знам ти какъв капацитет си, но 2,1 на мерцедес от последното десетилетие е 3-то поколение на този мотор и е пълна подигравка. На под 200к си мята лагерите, веригите, криви глави и изобщо не деяни на голям пробег. А като го ремонтираш скоро пак прави същото. Направи ресърч в двата им форума. Този мотор беше здрав до 2006. А по темата - за тия пари е направо бомба Рекстъна. Който иска нова технология трябва да плаща 10-20к горница, пък те не се целят в такива потребителски групи.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Преди 7-8 години се возих в един Рекстън 2004-2005. Таблото беше с дизайн от началото на 90-те години. Отвън си изглежда нормално, отвътре - лeш
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Няма що, навсякъде що има класации за калпави дизели мерцедес са в челото на тия класации. Санг Йонг по-добре да купуват дизели от Хюндай - по-хубави са.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Всичко хубаво и здраво в Санг Йонг щото го е правил кореец, единствения *** е стария дизелов мотор от Мерцедес,като самите мерцедес слагат дизели Рено в колите си, тия корейци им купуват *** и ги монтират в хубавите си джипове.
  • #3
    Факт! ( преди 3 години )
    И какъв е смисъла на жалкото съществуване на тези?
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Наистина изглежда прилично, но какво е качеството? Купуваш евтино и се молиш да не те остави непредвидено. Остатъчна стойност за препродаване след 5-6 години "???" ...
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Прилично изглежда
fallback
Последни