fallback

След 2 млн. км този Ford F-350 още е с оригиналния си мотор

Турбодизеловият Power Stroke V8 все пак е бил ремонтиран, но не и основно (ВИДЕО)

През периода 2009-2014 година Ford предлага 12-ото поколение на F-Series, което е сред най-успешните в историята на модела и този екземпляр е явно доказателство за това. Благодарение на редовното обслужване и качества поддръжка пикапът от серията Super Dutty е навъртял повече от 1,3 млн. мили (2 092 147 км) с оригиналния си двигател.

За да се придобие ясна представа за този пробег, трябва да се уточни, че разстоянието от Земята до Луната е 384 400 км, което означава, че този F-350 е пътувал поне 2 пъти в двете посоки. Нещо повече - настоящият собственик на пикапа го е купил с пробег от 157 116 км, изминати с оригиналния двигател Power Stroke V8.

Пред Autoevolution стопанинът на автомобила разкрива, че EGR-клапанът за рециркулация на твърди частици и филтърът за тях са били премахнати с цел подобряване на ефективността и увеличаване на производителността. Той допълва, че 3 пъти е сменял турбокопресора на мотора, а само преди месец е поставена и нова трансмисия.

Любопитно обаче е да се разбере, какво стои зад целия този пробег като ремонти и обслужване по самия автомобил. Над 12 пъти е сменяно предно стъкло, а също така - два комплекта спирачки, четири алтернатора и два акумулатора. Отделно маслото и филтрите се сменят на всеки 12 875 км (8500 мили), като в маслото всеки път се сипва специална добавка.

И накрая, но със сигурност не на последно място, този тежкотоварен пикап изкарва до 241 000 км с един комплект гуми Michelin. Собственикът му обаче е категоричен, че спазва всички ограничения на скоростта, за да не натоварва допълнително гумите на автомобила.

Снимки и видео: Autoevolution

fallback
  • #11
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    по време на пробега на този автомобил ще загине всичко произведено от рено за последните 15-20години!
  • #10
    airedinfilipow@gmail ( преди 3 години )
    Значи 5години по 365 дни са 1825 дни 2 милиона делено на 1825 е 1100 км за сяко денонощие той трябва да е минавал по 1100 км помислете то трансимисия е сменял гуми масло стъкла невъзможно да е за 5 години
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз като си купя кола и никъде не пише че трябва да сменям турбото. Друг въпрос е че щом не си сменял блока на двигателя се брои че си е заводският.
  • #8
    до 3 ( преди 3 години )
    Ами то и след капитален ремонт двигателя пак е същия.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    240000 км с едни гуми? Комплект спирачки (каквото и да означава това) да изкарат 700к км? На този танк? Да да. И един станиол завива мармота в шоколад.
  • #6
    Д-р Исня ( преди 3 години )
    Този американски шоп знае ли за какво служи ЕГР и филтъра, дгб в селския бек!
  • #5
    Милен ( преди 3 години )
    Статията е пълна трагедия. Няма как да мине толкова километри с нафтова печка без ремонт.
  • #4
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    3 - масло, филтри - са консумативи и е част от поддръжката. Свещи и тях може да ги сложиш там. Съединител - това да е част от дигател?туробкомпресора - част от двигателя ли е? или това е консуматив? Ако си купуваш кола и ти кажат, сменяно е турбо, ти още ли ще гледаш на нея като с "оригинален" двигател?
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Турбото какво общо има с двигателя ? Той и съединител е сменял, маховик, свещи, масло, филтри. Това значи ли че не е оригинален двигателя? Щом блока е същия, бутала, цилиндри, клапани, значи двигателя е същия
fallback
Последни