fallback

Новият Defender получи V8 с 525 конски сили

Всъдеходът вдига 100 км/ч за 5,2 секунди и развива скорост от 240 км/ч

Премиерата на новия Land Rover Defender се състоя през миналата година, но досега всъдеходът, който се отказа от рамната си конструкция за сметка на алуминиев монокок, се предлагаше само с 4- и 6-цилиндрови мотори от семейството Ingenium. Това обаче се промени и производителят върна в гамата V8 двигател.

Въпреки слухове, се оказа, че това не е 4,4-литровия турбомотор на BMW, а добре познатият 5,0-литров V8 с механичен компресор, който Jaguar Land Rover използваше и досега за своите модели. В случая той развива 525 к.с. и 625 Нм, като е съчетан с 8-степенна автоматична скоростна кутия и пренастроена система за задвижване на четирите колела с активен заден диференциал.

Новият Defender във версия 90 (с къса дължина на каросерията) ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди и развива максимална скорост от 240 км/ч, което го прави не само най-мощния, но и най-бързия представител на семейството в цялата му историята. За сравнение, версията Defender Works V8, която се предлагаше през миналото десетилетие, вдига 100 км/ч от място за 5,8 секунди, а максималната скорост е 170 кмч.

От компанията уточниха, че същият V8 двигател ще се предлага и на стандартния Defender (версия 110), но засега не разкриват динамичните характеристики на този вариант.

Освен с нова силов агрегат, топ-версията на всъдехода се отличава и по настройките на окачването, наличието на режим Dynamic в системата Terrain Response за по-динамично шофиране на аслафт, 22-цолови джанти и др. Клиентите могат да си поръчат специалната модификация Defender V8 Carpathian Edition, при която не само капакът и покрива, но и задната врата също е в различен цвят.

Още снимки на Land Rover Defender V8 - вижте в галерията

Едновременно с премиерата на Defender V8 производителят обнови и самия модел. Мултимедийната система Pivi Pro вече е с по-голяма екран - 11,4-инчов (досега той беше 10-инчов). Освен това, за някои версии вече са достъпни три нови пакета за персонализация на екстериора - Bright Pack, Extended Bright Pack и Extended Black Pack.

Снимки: Land Rover

fallback
  • #6
    Бай Онзи ( преди 3 години )
    Пълен паркетник е туй нема джип който да ускори за 5.2сек.значи е SUV не е джип.Няма нищо общо с предходния модел с него съм ходил в гората и по такива терени за лов та ум да ти зайде с този не може да се ходи в гората.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    това недоразумение е следствие от лудостта на маркетолозите и последващата пандемия обхванала потребителите на този безсмислен сегмент с V8 в гората трябва много да не те слуша главата а за придвижване в офроуд и силно пресечени местности има малки и високопроходими от типа на can am utv по българиа он еър имаше много хубав тест на колела на нос емине който иска да го потърси
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Нужно ли е този камион да има двигател 500 коня + ?Първо се прави джип тежащ над 2.4 тона, след това му сe слага V8 мотор 500 коня за да ускорява за 5 секунди, даже може и да напишат някъде СПОРТ :). Съвсем им се промени предназначението на тия Джипки. Едно време Ровъра беше еталон за проходимост, а това какво е - още един мощен паркетник. Но щом се прави значи има клиенти, които го искат и търсят в такава конфигурация. А какво си мисля аз няма никакво значение :).
  • #3
    Анонимен ( преди 3 години )
    Този автомобил няма абсолютно нищо общо с предишното поколение . Като концепция , а пък за технически решения да не говорим . Поредния паркетник и то от производителя на най-ненадеждните СУВове.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Страхотен!
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Това гавра с модел легенда, които може да не бяха най красивите, но пък нямаше терен през който да не минат. Този е просто поредния паркетник, дето ако няма асфалт, ще спре.
fallback
Последни