Вниманието на Mercedes-Benz изглежда съсредоточено върху новата C-Class, която официално беше представена вчера, но компанията от Щутгарт готви и още една премиера. Това ще бъде първата в историята на марката електрифицирана S 63, като тоя отново се разработва с помощта на спортното подразделение AMG.
Прототип на модела беше заснет по време на финалните изпитания, провеждани в северните райони на Швеция. На тях автомобилът е с минимален камуфлаж, като портът за зареждане е разположен на калника от страната на водача.
Машината има маскировка единствено върху преработени брони, които получават по-големи въздухозаборници отпред и четворни тръби на изпускателната система отзад. Седанът е базиран на версията W 223, като не изглежда особено агресивно. Той все пак получава решетка на радиатора Panamericana, за да се откроява от останалите варианти на S-Class. Виждат се също по-големи спирачки и намаления пътен просвет.
И докато бъдещият AMG C 63 заменя V8 мотора с 4-цилиндров двигател и хибридна системи, то новият S 63 запазва големия мотор, като той ще получи сериозна електрическа подкрепа. Съвкупната мощност ще бъде около 700 к.с. Твърди се, че ще има и версия S 73 с 800 к.с., която ще се превърне в косвен наследник на V12 AMG S 65.
Що се касае до 6,0-литровият V12, той ще се предлага на новата S-Class, но само в най-луксозната версия на Maybach. За първи този мотор ще се комбинира със система за задвижване на четирите колела. Модификацията S 63e също ще е със задвижване 4х4, а електрификацията ще помогне на модела да постигне по-ниски вредни емисии.
Снимки: Motor1