fallback

7 японски автомобила, които са откровено откраднати

Днес Toyota, Honda и компания са горди гиганти. Но в миналото понякога са се държали като китайци

В наши дни японската автомобилна индустрия е една от най-могъщите в света. Toyota е най-големият производител на планетата и заедно с Honda - в Топ 3 на най-печелившите. Производствените хитрости на японците са копирани навсякъде - от Германия до Китай, и немалко впечатляващи новости идват именно от Страната на изгряващото слънце.

        Но невинаги е било така. В началото японците започват като всички други - с нискокачествени копия на вносни образци. Първият прототип на Toyota например е с каросерия, едно към едно заета от Ford, и с двигател, изкопиран от Chevrolet Master. А дори и след като японските компании трайно се настаняват на световната карта, пак се случва те да си послужат с твърде директни заемки отдругаде. Най-вече в областта на дизайна и най-вече - от американците. Ето седем примера за такива очевадни "влияния".

7 японски коли, които са явни копия (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #23
    Милен ( преди 3 години )
    За мен пък дизайнът на БМВ 8-*** серия отпред е взаимстван от Тойота Супра 3(87-92)
  • #22
    Калбо ( преди 3 години )
    Купих си honda cr-v 1997 година карам я 20 години само налива масло и бензин нищо друго досега не съм сменил
  • #21
    До #29 ( преди 3 години )
    Батка, не се напрЕгай толкова, да не получиш някоя аневризма! Преди да пишеш авторитетно тъпотии, се осведоми. Това поне в днешно време е достъпно и безплатно. Поинтересувай се, върха на немското автомобилостроене - Порше, чия хибридна технология ползват; поинтересувай се от кога японците внедряватв масови коли четири завиващи колела, нещо което вурстовете откриха преди две години; поинтересувай се откровено копие на какво е оригиналния Фолксваген Битъл; поинтересувай се за Хонда NSX от 1990 г..
  • #20
    Майския ( преди 3 години )
    Японците имат най малко изобретения и нововъведения в техните коли и всичко крадат от немските автомобили. Когато в немските коли нещо вече е стандарт, японците чак тогава го качват по техните грозилища. Никога не излизат на пазара , първи с нещо ново, чакат някой да го изобрети, да го внедри и ако е търсено от потребителите тогава го слагат по тяхните коли.
  • #19
    Карач ( преди 3 години )
    Те джапанките, все още копират от други марки. От едни крадат дизайн, от други стопове, фарове, окачване, цели системи и др.
  • #18
    До 24 ( преди 3 години )
    Японците нямат нито един добър изтребител от ВСВ. Имат само един който е бил бърз и маневрен защото е бил лек и крехък и са го сваляли от първия изстрел. Говоря за зеро.
  • #17
    Ккк ( преди 3 години )
    Япония губи войната, икономиката и е срината. По това време правят едни от най добрите изтребители, самолетоносачи и т. н. Тази нация не е за подценяване, нормално е след войната да навакса като копират някой елементи, но днес тяхната продукция се оценява високо точно в САЩ. Американските коли са рекламно над ценени, та да скоро те не знаеха какво е независимо задно окачване
  • #16
    Суши или вурстове ( преди 3 години )
    Безмислена статия, която не цели нищо друго освен, предизвикване на още по-безмислени спорове! По една или друга причина, винаги в човешката история, едни нации са били по- добре развити от други. В случая амбицията на азиатците и това което успяват да постигнат, дори с взаимстване е достойно за уважение. И германците са копирали в края на 19 век от англичани и французи и какво от това, като в момента имат най-мощната икономика в Европа.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    #15, я си отговори, колко от изброените от теб технологии, дори да бяха японски, имат общо с автомобилостроенето?
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Карам японски бензинов и си харча парите за семейството а не в сервизите. Недейте следва моя пример, че пичовете в сервизите и те имат семейства.
fallback
Последни