Porsche 914 дълго време бе силно недооценен от почитателите на немската марка, тъй като не изглеждаше като никой друг от моделите на производителя. За него се говореше дори, че не е и чистокръвно Порше, тъй като се правеше в сътрудничество с Volkswagen, който по онова време не бе собственик на спортния бранд.
Въпреки това, компактният роудстър намери и своите фенове, а сега британските специалисти по реставрация и изработка на каросерии Fifteen Eleven ни дават съвременен поглед върху класическия модел, който силно се отличава от някогашната кола, но все пак напомня за нея по доста детайли.
За проекта си, британските специалисти използват техниката от Porsche Cayman S. И по-точно 6-цилиндровия боксеров двигател с обем 3,4 литра от първото поколение на модела, както и неговата 6-степенна скоростна кутия. Агрегатът е разположен зад седалките, като изгорелите газове излизат през спортна изпускателна система с тръби от неръждаема стомана.
Fifteen Eleven са използвали и окачването на Cayman, но са монтирали нови койлоувър амортисьори с разширителни съдове. Спирачната система е с вентилирани дискове с по 4 бутала, като също е доставена от германския производител на спортни коли.
Купето на новия проект се отличава по редица неща от оригиналния 914. На първо място, оригиналните "изскачащи" фарове са заменени от нови блокове с LED диоди, разположени на мястото на мигачите. Оригиналните халогени пък са заменени от светодиодни пръстени. Тъй като двигателят на Cayman е с водно охлаждане, за разлика от въздушното при 914, компанията е адаптирала предната броня, както и капака, за да направи място за воден и маслен радиатор.
Свалящият се покрив е налице, но е прозрачен, за да има повече светлина в кабината. Колесните арки са от карбон, като са малко по-широки отколкото в оригиналния модел. Задницата също е с променен дизайн, като се е сдобила с активен спойлер, чиято позиция се настройва, в зависимост от скоростта на автомобила. Ауспуховите накрайници са разположени в средата на автомобила, а не отстрани, както е при 914.
Fifteen Eleven планират да произведат неограничена серия от модела, както с ляв, така и с десен волан. Първите автомобили ще са готови в края на годината, но за момента цена не е съобщена.