fallback

10 причини да смените въздушния си филтър

Мнозина го смятат за второстепенен компонент. Но в градове като София той изисква особено внимание

На фона на други компонентни автомобилният въздушен филтър изглежда някак си второстепенен и много хора са склонни да го пренебрегват. Всъщност наша импровизирана анкета сред познати показа, че около една трета от хората си мислят, че ролята на въздушния филтър е да филтрира въздуха, идващ в купето от климатичната система (всъщност това го прави друг филтър, наричан поленов или кабинен).                    Ролята на въздушния филтър е да пречиства въздуха, постъпващ към горивната камера. И всъщност много малко други елементи имат толкова голямо значение за дълговечността на двигателя, за неговата мощност и за разхода на гориво. Нека да видим кои са причините това да е така.       10 причини да се грижите повече за въздушния филтър (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    Разбирач ( преди 2 години )
    Само не разбрах защо на половината снимки има филтър купе (комфорт, климатик) като пишете за въздушен, но то и вие не знаете какво дрънкате, та явно си е нормално...
  • #7
    АзЕ ( преди 3 години )
    С теми без теми ,има си всякакви хора които не обслужват коли никога и нямат проблеми а ние с любов към автомобила от сервиза не излизаме :D
  • #6
    Dido ( преди 3 години )
    В София да се сменя по често?!? А в малките градчета и села където по 50% от "улиците" няма асфалт и като караш след друга кола е като на Париж - Дакар колко често се сменя филтъра?!?! Втздушния филтър в БГ трябва да се сменя макс на 10 000км и да се проверява на 3-4 000 с тази мръсотия по пътищата, финните прахови частици в София са най-малкия проблем!!!
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Шефе, до такава степен не си забавен, че спокойно могат да те вземат в "Комиците" :)
  • #4
    булгар , булгааар ( преди 3 години )
    ако ще сто и 10 причини да ми изредите , аз , както е казала на лисицата "си имам едничка , но добричка"- СПЕСТЯВАМ СИ 25 кинта- малка причина ли ви се струва за да не го сменя, като "изпиля" гумите до жица - спестявам още 50кинта, маслото като прескоча една смяна са още 80-100лв , от катализатор и филтър си докарах почти 200, филтъра на купето съм го махнал още 20лв ... и едно връз друго си е лев
  • #3
    глас от тъдява ( преди 3 години )
    Браво , добра тема за раздумка. На моята кола го преглеждам като мина поне 10 хил км после към 15 - и според това колко е зацапан и колко време има до годишния преглед решавам , защото тук се ром-ят много за пушека , а е по-лесно да минеш с нов филтър.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    направо се мятай от моста, облекчение за всички :)
  • #1
    Граждане ( преди 3 години )
    Начи тва дето го дишам е минало 12 милиона пъти през гърнето на някой? Ама аз нямам въздушен филтър на устата. Имам маска, дето спира отровата колко гащите ти спират пръднята.. И ко праим?
fallback
Последни