fallback

Как се справя BMW M5, когато няма ограничения?

Оказва се, че 305 км/ч не е лимитът за спортния седан (ВИДЕО)

BMW представи шестото поколение на M5 през 2017 година, а сега вече се предлага и неговия фейсрифт или както го наричат LCI, който е достъпен и във версия Competition. Именно тя беше тествана в реални условия от екип на YouTube-каналът AutoTopNL, като избраното място беше възможно най-удачното - магистрала в Германия, където няма ограничения на скоростта.

В публикувано видео ясно се вижда как ускорява и на какви скорости е способно BMW M5 (F90) Competition, моделна година 2021. Под капака на суперседана е поставен 4,4-литров туин-турбо V8, който развива максимална мощност от 625 к.с. и позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди.

В началото автомобилът ускорява до 267 км/ч, но заради трафик на аутобана водачът е принуден да намали скоростта. Той обаче търпеливо изчаква пролука, за да може да постигне замислената цел. А тя е да види на каква максимална скорост е способен седанът.

Накрая се вижда, че първата смяна на M5 Competition от 6-та на 7-ма скорост става при 295 км/ч, а малко след това автомобилът развива 310 км/ч. Това е повече от обявената от BMW максимална скорост с допълнителен пакет M Driver, която официално е 305 км/ч.

Снимка и видео: AutoTopNL

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    До 9 и как ще ми изкара ангелите,като не се усеща скоростта с тази кола. Въпроса е в написаното в текста,че вдига 310 т.е. с 5 повече от това,което са данните на БМВ,а те данните са ги дали точно защото се вижда на телефона,че реалната скопост е точно 304-305.Когато произовдителите дават скорост е по GPS а не по километраж.
  • #10
    м даааа ( преди 3 години )
    Повечето коли продължават да дават разлика , но няма значение дали са 5горе/5км долу, а самия факт че в реални условия успяват да напълнят километража.
  • #9
    Пропов ( преди 3 години )
    Тва с разликата в показанията е стара песен. От години вече не се прави. Ама то в БГ живота си е в миналото и някой Разбирачи не са го осъзнали още. Освен това човека не пада от Луната. Заради такива мърморковци си ползва допълнително и телефона и засича през GPS. И да, този супер седан удря 310 и то с чудовищно ускорение и без особени драми, вибрации и прочее. Ама заядливите Разбирачи вместо да се насладят, почват да спорят и да интриганстват. Тоя трябва да ги качи та да им изкара ангелите.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Скоро гледах клипче с жулия-та със спортния двигател , нашия настъпал на 230 и колата сменя предавка, викам си свършиха предавките и на 270км/ч се оказа че имало още предавки. Разбиващо като го пуснеш с максимално качество , на телевизора в хола с 6 тонколони из стаята.
  • #7
    до 5 ( преди 3 години )
    Обясни го на тия от сайта , явно те не са наясно!
  • #6
    Умньо ( преди 3 години )
    Има ли значение дали е 310 или 305 км.ч? Тука коментиращитите, са карали с такава скорост някога!
  • #5
    до 1 и 2 ( преди 3 години )
    Вероятно ще е полезно да знаете, че всички производители умишлено "добавят" по няколко км. в повече на показваната скорост, с някаква съмнителна цел - уж за повече безопасност!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    как се справя като няма ограничения? Че то така се справя и със ограничения в БГ :)
  • #3
    Дъ Съ и Бъ ( преди 3 години )
    шопчето открехваме съ нешто
  • #2
    Дон Шопеску ( преди 3 години )
    Всъщност зависи от цолажа на джантите. Ако сте с 19 цола и нагоре, скоростомерът на колата показва с поне 5км/час по-ниска скорост отколкото ще ви покаже JPS-ът. Например при 160км/ч с 19-ки джанти JPS-ът показва 165...
fallback
Последни