fallback

Opel Mokka-e е разпродаден за година напред

Първите доставки на електрическия кросоувър ще се осъществят през март

Цените на електрическия кросоувър Opel Mokka-e за Европа бяха обявени на 22 септември, като се предвижда първите доставки на клиенти да бъдат осъществени през март 2021 година. Като съобщава InsideEVs, което се позовава на дилъри на марката, тиражът на модела е изкупен за близо година напред.

Напълно очаквано, повечето поръчки са от Германия, където купувачите получават от властите "екологичен бонус" в размер на 9750 евро. Така началната цена на Opel Mokka-e е намалена до 23 430 евро. Без отстъпката базовият вариант струва 32 990 евро, версията Edition - 34 110 евро, Elegance - 37 300, GS Line - 38 980, а Ultimate - 41 220.

От Opel не посочиха конкретна бройка на продажбите, но признаха, че "интересът към кросоувъра значително превишава очакванията на компанията". Представител на германския производител уточни, че базовият вариант на оборудване, както и версията Edition са напълно разпродадени до края на септември 2021 година.

За сравнение, цените на Peugeot e-2008, който технически е идентичен с Opel Mokka-e, започват от 37 700 евро (без отстъпките). Интересът към френски модел също е доста сериозен, като месечно от него се продават 17 000 единици. В тази бройка са включени също бензинови, дизелови и хибридни версии на кросоувъра.

Снимки: Opel

fallback
  • #9
    Ловеч ( преди 3 години )
    Знарш ли какво е тахошайба и согурен ли си че в тесла ползват тахошайба. От години се ползва дигитална карта, но теслите явно ще връщат ретротахографите в тяхните камиони.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    И инженери от ВАГ да коментират също. Подразеление ЛИДЛ-АЛДИ.
  • #7
    Кико ( преди 3 години )
    Имат право да коментират само "инженери" от Перник, Радомир и Дупница. ТЕ САМО ЗНАЯТ!!!
  • #6
    До 4 ( преди 3 години )
    Не могат да спрат с дизелите. Няма как да стане. Целият товарен транспорт е на дизел. И повечето хора които често пътува на дълги разстояния между градовете също карат дизел. Електрическите коли става само за къси разстояния и да не ги товариш защото те празни тежат по 2-3 тона. Как си представяте камиони, бусове, междуградски автобуси, баничарки и тежка работна техника от всякакъв вид да минат на ток? Това е невъзможно. Може да минат на водород някой ден. Но на батерии никога!
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами, както описват Опел, компания с колебливо качество. Пежо са дори по-зле. Хърбел и Щърбел. Удари единия, да падне другия.
  • #4
    Аууу ( преди 3 години )
    дизелаците ще вървят по пътищата още 100 години за да може закъсълите електричарки да се прибират от пътищата.
  • #3
    Идват ел.колите ( преди 3 години )
    Повечето производители напълно спират с дизелите,така че спора ел-дизел е с предизвестен край,може би с изключение на българското село,което е без значение за който и да било производител.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Тези електрички скоро няма настигнат традиционните коли с ДВГ. Пробега и времето за зареждане са трагични. А тези цени! 60 000 лв за тая черупка? Не, мерси.Opel Corsa 1.5 Diesel има максимален пробег до 1280км. при Разход 3.7 на 100. И струва наполовина.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Доста слаби параметри за автомобил модел 2021г. Особено за извънградско в студено време му дават само 180км. пробег. Значи тази кола ще става само за града. навън не може да ходиш изобщо. А за сравнение една дизелова Corsa и то от старите с едно зареждане минава 900-1000км.
fallback
Последни