fallback

Opel смени емблемата и цвета си

Компанията иска да подчертае пътя си към електрификация (ВИДЕО)

Компанията Opel реши да освежи фирмените си атрибути - логото с разпознаваема хоризонтална мълния, а задно с нея шрифтът и цвета. Това обновяване е нужно на марката, за да изглежда по-съвременно и по-динамично в очите на клиентите.

Германският производител явно не се страхува от смелите експерименти и е готов на иновации. Затова и изпраща явен знак за своята промяна на имиджа. В новата емблема на първо място е мълнията, като акцентът върху нея се прави с изящен контур. Жълтият цвят, който са избрали в компанията, е символ на електрификацията. Той се запомня лесно и се идентифицира бе проблеми.

В Opel са променили и фирмения си шрифт, който получава названието "Opel Next". Германците го считат за "лек, но едновременно с това енергичен, съвременен и ясен". Той включва три варианта на изписване: light (тънък), regular (стандартен) и bold (получерен).

Всъщност, новата емблема беше показана още при премиерата на концептуалния Opel GT X Experimental. Този прототип първи получи новия фирмен дизайн на марката, като следващият модел, на който ще го видим е Opel Crossland.

Снимки и видео: Opel

fallback
  • #4
    Ангел ( преди 3 години )
    По *** емблема от тази никой не би измислил освен Опел и с това жълто символ на не качество са върхътДа е бяха завъртели надолу като истинска мълния и цвят в електрическо синьо ...
  • #3
    Друг анонимен ( преди 3 години )
    Ще станат истински ако накрая си останат немски, а не експеримент на тая или оная пишман-автомобилна нация!
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Споко, ще станат още по хубави сега, като не са в последна глуха, както при ГМ.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Жалко бяха хубави коли
fallback
Последни