Компанията Opel реши да освежи фирмените си атрибути - логото с разпознаваема хоризонтална мълния, а задно с нея шрифтът и цвета. Това обновяване е нужно на марката, за да изглежда по-съвременно и по-динамично в очите на клиентите.
Германският производител явно не се страхува от смелите експерименти и е готов на иновации. Затова и изпраща явен знак за своята промяна на имиджа. В новата емблема на първо място е мълнията, като акцентът върху нея се прави с изящен контур. Жълтият цвят, който са избрали в компанията, е символ на електрификацията. Той се запомня лесно и се идентифицира бе проблеми.
В Opel са променили и фирмения си шрифт, който получава названието "Opel Next". Германците го считат за "лек, но едновременно с това енергичен, съвременен и ясен". Той включва три варианта на изписване: light (тънък), regular (стандартен) и bold (получерен).
Всъщност, новата емблема беше показана още при премиерата на концептуалния Opel GT X Experimental. Този прототип първи получи новия фирмен дизайн на марката, като следващият модел, на който ще го видим е Opel Crossland.
Снимки и видео: Opel