fallback

Новото поколение Renault Kangoo идва с големи промени

Гамата на товарния автомобил се разделя на два отделни модела

Новото поколение Renault Kangoo отбелязва световния си дебют с големи новини: разделянето на гамата в два отделни модела. Първият ще е добре познатият Kangoo, който ще се предлага в пътническа и товарна версия и ще е по-високо в гамата. Вторият, наречен Express, ще е по-базов и се явява идеен наследник на Dacia Dokker. Той също ще се предлага в пътническа и товарна версия.

Все още няма детайлна информация за новите модели и най-вече за задвижващата гама. Ясно е, че Kangoo отново ще се предлага с конвенционални бензинови и дизелови двигатели, както и в електрическа версия. И пътническият, и товарният вариант ще се предлагат в две дължини, като товарният обем ще е 3,3 и 4,9 кубични метра, в зависимост от колесната база.

За товарната версия на Kangoo от Renault залагат на две иновативни системи в помощ на товаренето. Easy Side Access (улеснен страничен достъп) увеличава достъпа от страничната врата, а Easy Inside Gallery предлага нов сгъваем багажник под тавана.

Express, от своя страна, ще се предлага само в един вариант на кабината - било тя пътническа с 5 места или товарна. Моделът ще е с по-семпло оборудване и по-малко опции (включително и екстериорни). Тук няма да се предлага електрическа версия, предвид идеята да бъде бюджетна работна машина.

И двата нови модела идват със свеж дизайн, който е еволюция на този в досегашния Kangoo. Express няма да е тотално "оглозгана" машина, като ще предлага мултимедийна система Easy Link и помощни системи за шофиране като дигиталното огледало с постоянна визуализация на зоната зад автомобила, предупреждение при наличие на обект в сляпата точка, преден и заден паркинг асистент. Kangoo в добавка ще има асистент за стабилизиране на ремаркето и активен спирачен асистент.

Двата нови модела ще бъдат на пазара през пролетта на 2021 година. Kangoo и Kangoo Van ще се произвеждат във фабриката на Renault в Мобеж, Франция. Те ще се предлагат в Европа и на международни пазари. Express ще се произвежда в завода на марката в Танжер, Мароко и ще се предлага за пазари извън европейските, но има шанс да се появи и в  някои източноевропейски страни, включително и в България.

Снимки на новите Ranult Kangoo и Express вижте в галерията:

fallback
  • #7
    До долния ( преди 4 години )
    по-добре се прегледай спешно, че послествията от употреба на рено могат и да са фатални!
  • #6
    Неразбирач ( преди 4 години )
    Гледам има много"разбирачи"...! Било-така, било-унака. Автомобила изглежда много добре, и като дизайн, и като идея за лекотоварен автомобил. Бил последен в разни класации... Я да сравним с "Фолксваген Кади" примерно, Кади струва с 5-12000хиляди повече,и влиза в сервиза един път, а Реното влиза два пъти, нали така казва статистиката... Е питам аз, какъв е проблема... Така е:държава пълна с разбирачи, затова сме най-зле в Европа.
  • #5
    Рендосан ( преди 4 години )
    До някои долу: То и аз не съм фен на марката, но пък вие на нищо ги направихте. Като идея не са лоши. Като изпълнение - тепърва ще разберем, но едва ли е толкова трагично, колкото го описвате. Ако ти трябва кола за отбиване на номера - колкото да има, без да се въртят много километри и да се сменя на всеки 100-150 хил. км с друга чисто нова, вероятно не са лош избор.
  • #4
    На бас... ( преди 4 години )
    че това недоразумение ще разбие класацията за най-лошокачествен и ненадежден автомобил! Само гледайте!!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Тамън им бях свикнал на облите фарове и сега решили да копират Шкода от преди 5 години.
  • #2
    ..! ( преди 4 години )
    хората им пишат, че във всички класации за качество и надеждност рено обира последните места, а увредените бичат минуси и рупат папура!
  • #1
    Факт!-и ( преди 4 години )
    Както винаги и навсякъде по слета рено и производните са на последните места!120. Dacia Lodgy - 25.6 (102 000 км)121. Renault Kangoo - 27.1 (97 000 км)122. Dacia Logan
fallback
Последни