fallback

Hyundai разширява ударно гамата си от екологични модели

Корейците представиха обновената електрическа Kona като част от 10 „зелени” машини

Hyundai възнамерява да разшири гамата си от екологични модели с електрифицирано и водородно задвижване до цели 10. Това ще се случи до края на 2022 година, когато корейците ще имат в гамата си 4 хибрида, 2 плъгин хибрида, три електромобила и един на водород.

Класически хибриди ще са седаните Elantra и Sonata, както и кросоувърите Tuscon и Santa Fe. Последните два ще се предлагат и във версия със зареждане в контакта. Като "чистокръвни" електромобили се предлагат Kona (която бе обновена) и очакваните Ioniq 5 (кросоувър) и Ioniq 6 (седан). В гамата остава и водородният SUV Nexo.

"Атаката" започва с обновения Hyundai Kona Electric, чиито фейслифт следва този на конвенционалния кросоувър, който бе освежен през лятото. Промените по електромобила са повече откъм дизайн и някои технологии, но базата за задвижване си остава непроменена.

Откъм външен вид, Kona EV се отличава с тотално преработена предница, където освен по-тънките светлини, на очи се набива и асиметрично разположеният порт за зареждане. Според компанията решението "твърдо показва, че това е електромобил". Промените отпред допълват няколко малки въздухозаборника.

Отзад, чак толкова видими промени няма, освен новия дизайн на допълнителните свелини. А както и конвенционалните варианти на Kona, електрическият е станал по-дълъг с 4 см. Налични са нови 8 цвята за каросерията, с която вариантите стават общо 16.

В салона, новост е 10,25-инчовият дигитален приборен панел. Мултимедийната система базово е с 8-инчов дисплей, а опционално се предлага и такъв с диагонал 10,25 инча. Инфо-развлекателната система с по-голям екран е и с по-богата функционалност, като поддържа Bluelink технология, чрез която клиентите могат да контролират множество функции на автомобила през телефона си.

Що се отнася до задвижването, то продължава да е в два варианта. Базовият комбинира електромотор със 136 конски сили и батерия с капацитет 39,2 kWh, а по-мощният развива 204 конски сили и се комбинира с 64-киловатчасова батерия. И в двата случая въртящият момент е 395 Нм.

Повече снимки на обновения Hyundai Kona EV вижте в галерията:

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Наистина беше по-добре преди фейслифта. Не ми харесва така.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    незнам що но "Кона" доста са я обезличили , то вярно че няма нужда от решетка, но е можело да барнат нещо с характер
fallback
Последни