fallback

Най-екстремният Mercedes G-Class е напълно готов

Прототип на всъдехода беше заснет по време на финалните тестове в Германия

Автомобилни "папараци" хванаха бъдещия Mercedes G-Class 4x42 по време на тестове в Германия. Всъдеходът, който се очаква на пазара догодина, изглежда в готова за производство версия, разкриваща всички детайли.

Стилистичните разлики, спрямо AMG G 63 са очевидни и извън по-големия клирънс, получен заради порталните мостове. 4x42 е с по-масивни колесни арки, нови джанти и гуми за всякакви терени и експедиционен багажник на покрива. Отзад има нова стоманена броня и стълба за достъп до багажника. Новостите не са само козметични - видни са промени в окачването, налице са и нови спирачни апарати.

За задвижването на Mercedes-AMG G-Class 4x42 ще се грижи същият 4-литров туинтурбо V8, като в конвенционалния AMG G 63, но вероятно ще бъде с редуцирана мощност, заради по-високия просвет и порталните мостове.

В предишната си версия, гигантът беше с максимална мощност от 420 конски сили, спрямо 580 на които бе способен моторът. Заради понижената мощност, емблемата AMG бе заменена от G 500, но сега не е ясно как ще процедират германците. Тестовият прототип е без знаци на спортната дивизия на Mercedes.

Каквото и да е решението, всъдеходът ще е с 9-степенна автоматична скоростна кутия и механична 4х4 система. Както и другите версии на G-Class, клиентите ще имат на разположение три блокируеми диференциала и интелигентна стабилизираща програма.

Много е възможно порталният всъдеход да се появи и в електрическа версия. От Mercedes така или иначе планират вариант с батерии на модела, а наскоро представеният прототип EQC 4x42 дава основание да си мислим, че подобно нещо ще се случи.

fallback
  • #3
    До 4 ( преди 4 години )
    Те вече и да искат не могат да предложат по достъпна версия. Просто на тази кола и мина времето и вече противоречи на новите еко норми в ЕС и затова могат да я правят само в ограничени бройки на много висока цена. За в Бъдеще ще има шанс ако направят версия на метан. От друга страна не могат и да се мерят в Toyota, Nissan и Ford които владеят пазарът на истинските джипове и работни пикапи.G класата е просто една играчка предназначена за хора с повече пари от колкото мозък.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    G класата е по принцип е готина но си има и доста бъгове. Като прибавим и космическата и цена спокойно можем да кажем че нейното първоначално предназначение напълно се обезсмисля. Реално 99% от хората които си купуват G класа я карат само по асфалта. Особено тези най напомпаните бензинови версии никога няма да видят кал. Жалко че вече не предлагат по достъпна версия. Според мен това е грешка поради която изпускат голям пазар особено в Африка и Австралия.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Най кой му пука за тези смешници!
fallback
Последни