fallback

Renault обяви сервизна акция... за да задраска нещо в упътването

Куриозният проблем, засягащ няколкостотин Megane в Австралия, се отстранява с черен маркер

Напоследък сме свидетели на множество сервизни акции на автомобилните производители. Къде по-леки, къде по-тежки дефекти и проблеми доведоха до привикването в сервизите на хиляди автомобили по света.

Но последната сервизна акция, за която разбрахме, направо ни изуми. Renault Megane се предлага на доста пазари по цял свят, дори и в далечна Австралия. И именно на Зеления континент е проблемът, засегнал 824 бройки от френския хечбек, произведени между 16 април и 11 октомври 2016 година.

Всъщност, акцията няма нищо общо със самия автомобил. Проблемът е в секция от ръководството за употреба, която "съдържа грешка в описанието и може да накара потребителят да оперира грешно с детската защита на задните врати", според официалната информация.

Австралийската комисия за конкуренция и защита на потребителите, заявява, че собствениците на Megane могат да разчетат грешно описанието на инструкциите в упътването за употреба и по този начин да оставят задните врати отключени. Така, някоя врата може да бъде отворена отвътре от дете. Което, в интерес на истината, е голям риск.

Решението? Не, Renault няма да замени цялото ръководство на потребителя - това би коствало тонове хартия, само за няколко сбъркани думи. Вместо това, автомобилният производител предлага подвеждащите думи да се задраскат с черен маркер. Това може да се случи при всеки един от дилърите на марката в Австралия. При това, напълно безплатно за клиентите...

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    До 7 едни правят сервизни акции за подмяна на части,които са опасни и водят до пожари или птп,а тук за два реда ще закриваш,по тази логика немските котори трябва да са отдавна в леярните.
  • #8
    Никола ( преди 3 години )
    Якооо
  • #7
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    истинската "сервизна" акция за рено е окончателното му задраскване със закон от списъка на автомобилните производители!
  • #6
    Гост ( преди 3 години )
    До 5"И именно на Зеления континент е проблемът, засегнал 824 бройки от френския хечбек, произведени между 16 април и 11 октомври 2016 година.""Не, Renault няма да замени цялото ръководство на потребителя - това би коствало тонове хартия" - кое точно не съм прочел?
  • #5
    do #1 ( преди 3 години )
    Ти май не прочете статията, а?
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    По-голяма идиотщина не бях чувал. Представям си броя на явилите се за изпълнение на сервизната акция и, най-вече, колко полезни ще се чувстват хората, заети да я извършат....
  • #3
    xt5 ( преди 3 години )
    Много смотани коли.В България обаче ги харесват защото са малко по-евтини от истинските автомобили.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Сигурно актуализират разписанието на градския транспорт в ръководството за употреба.
  • #1
    Гост ( преди 3 години )
    Голяма новина - 824 са си купили Рено Меган в Австралия! Трябвали са им 4 години от 2016 за да я направят тази акция. За да трябват тонове хартия едно описание трябва да тежи поне 2001/824~2.4кг
fallback
Последни