fallback

В Tesla вече няма кой да вдига телефона

Най-коментираната автомобилна компания в света е разкарала целия си PR отдел

Неотдавна популярното издание Jalopnik разкритикува остро Tesla, че игнорира всякакви медийни запитвания, включително за тестове, за технически детайли  или за отговор по потребителски въпроси. Сега най-после стана ясно защо: оказа се, че компанията на Илон Мъск на практика от доста време няма PR отдел.                Информацията бе огласена от сайта Electrek. Според няколко независими източника Tesla на практика е разформировала PR отдела си, след като по-голямата част от ръководния му състав е напуснала през последната година. Дейв Арнолд, който бе начело на комуникациите, се махна още миналата пролет.

Не е ясно дали става дума за съзнателно решение, или просто за безизходица след загубата на кадри. Но резултатът е ясен: най-коментираната в медиите компания няма човек, който да комуникира с журналистите.

Това вероятно означава, че в близко бъдеще няма да има и класическите журналистически тестове на модели на Tesla, макар че компанията все още е склонна да предоставя автомобили на известни влогъри и инфлуенсъри чрез рекламния си отдел. Неслучайно уважаваното Car & Driver наскоро бе принудено да вземе нов Model S под наем, за да го сравни с други модели електромобили.

От Tesla засега отказват коментар по информацията - или просто няма кой да отвори мейла и да вдигне телефона.

Производителят на електромобили e компания като никоя друга в света: Tesla няма дилърска мрежа, а продава автомобилите си директно, и няма поддоставчици, а разчита на собствено производство на компоненти и на джойнт венчъри (макар че напоследък прави изключения в областта на батериите).

 

fallback
  • #6
    Kova ( преди 3 години )
    Разбира се че имат поддоставчици на части. . Няма печеливша фирма, която да си прави всички детайли сама.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Адски иноватори!
  • #4
    пепеп ( преди 3 години )
    Браво на Тесла!
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Абе пичове, кога ще си оправите тъпия автокорет, е дявол го взел тая kонкyренция не я оправите Н-та година... А за ръста на Т'слата винаги давам един стар казармен пример, за редник Петров изкрънкал отпуска щото мор на село и изтръшкал половината стадо. Колко голямо беше стадото поитал старшинката... ми 2 крави ;) За същия период в който тесла е продала 5-6 000 Фау Ве са продали 300 хиляди... само от Голф ;)
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    E не е особено трудно да има ръст Тесла в Германия, при положение, че през по-голямата част от миналата година Модел 3 не се предлагаше. И при положение, че германското правителство любезно ги субсидира с по 9000 евро. Ще ги видим есента, когато вече има и конглокенти на пазара
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Споко скоро може да му се наложи да уволни и инженерния отдел :)
fallback
Последни