fallback

Кой има по-зловещ SUV: Лео Меси или Артуро Видал?

Бившите съотборници в "Барселона" мерят конски сили, и аржентинецът определено губи

Каква кола кара Лео Меси? Вероятно знаете, че аржентинската звезда на "Барса" е рекламно лице на новата спортна марка на Seat - Cupra, която стана спонсор на отбора. Освен това той притежава завидна колекция, включваща и няколко доста скъпи класически ферарита от 60-те. Но в ежедневието Лео най-често използва поръчков Mercedes GLE 63 S AMG.                Германският звяр е почти 5 метра дълъг и разполага с 612 коня от своя 4-литров V8 двигател с би-турбо. Въртящият момент е 850 Нм благодарение на помощта от малкия електромотор. Колата е с постоянно 4х4 задвижване и векторно разпределение на въртящия момент. При желание Меси може да ускори от място до 100 км/ч само за 3.8 секунди, а максималната скорост е ограничена на 280 км/ч. Аржентинецът си е избрал 22-цолови джанти. Освен това е поръчал колата със специалния пакет Night AMG, при който всичко е черно: ауспусите, страничните стъпенки, сплитерът, огледалата и дори рамките на прозорците. Интериорът е с кожа напа и въглеродни влакна. Стартовата цена за този автомобил е 170 000 евро, но според познавачи версията на Лео надхвърля 200 000 евро.

Но дори машината на Меси бледнее пред тази на доскорошния му съотборник Артуро Видал, сега в екипа на "Интер". Чилиецът сяда зад волана на чудовищен Brabus 800 Widestar, който му струва малко над 350 000 евро.             В основата му, разбира се, е актуалната G-класа, и моторът под капака е същият като този на Меси - 4-литров V8 с битурбо. Само че тунинг майсторите на Brabus са изцедили от него 800 конски сили и потресаващите 1000 Нм въртящ момент. Заради теглото и по-лошата аеродинамика колата на Видал е по-бавна - 4.1 секунди от 0 до 100 км/ч, и 240 км/ч максимална скорост. Но за сметка на това е далеч по-шумна. А разходът спокойно прехвърля 20 литра на 100 км.

Специалният бодикит разширява Widestar с цели 10 сантиметра спрямо стандартната G-класа, а чилиецът е сложил 23-цолови джанти с гуми 305/35. По-впечатляващото тук обаче е интериорът - ултралукс с алкантара и ценни кожи, и с инкрустации от благородно дърво. Колата е персонализирана за Видал, името му е извезано по подглавниците и щамповано върху централната конзола.

Още снимки на чудовищния Brabus Widestar - в ГАЛЕРИЯТА:

 

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Пазара предлага това, за което има купувачи.Пазара не се определя от хора, които нямат пари.За тях (бедните), всяка държава си *** своя социална политика.Това е причината масово да се мигрира в Германия.Тъпите държави за мигрантите не са пазар, казано в преносен смисъл.Германските коли са най-търсени в богатите пазари.Това не означава, че богатите (тези, които знаят как се изкарват пари) са ***. Знаят как да си харчат парите.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    тоя брабус е най- безсмислената кола. Само за избиване на комплекси, че караш гоуем, черен джиб. Тежко, квадратно и бавно за мощността си. Да беше майбах брабус щеше да има повече смисъл.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
fallback
Последни