fallback

Ford Puma получи ST версия

"Напомпаният" кросоувър развива 197 коня, ускорява до 100 км за 6,7 сек

Американският автомобилен производител Ford показа първия си кросоувър с префикса ST в името си за европейския пазар. Не може да се каже, че тази тази премиера е голяма изненада, защото субкомпактният кросоувър Puma ST многократно бе попадал в полезрението на фотошпиони, които дори успяха да го заснемат без камуфлаж. А малко преди дебюта производителят наистина разкри някои от характеристиките на "заредения" Ford Puma.

В техническо отношение спортният кросоувър е близък до Fiesta ST. Моделът получи аналогичен 1,5-литров EcoBoost с турбо, който развива мощност от 197 коня и 320 Нм въртящ момент. Двигателят е комбиниран с шестстепенна механична скоростна кутия и диференциал с ограничено приплъзване. В резултат на това ускорението от място до 100 км/ч отнема 6,7 сек, а максималната скорост е 220 км/ч.

Освен това кросоувърът получи по-твърдо шаси и пренастроено управление, по-големи спирачни дискове и четири режима на шофиране - Normal, Sport, Track и Eco. Последният пести гориво и за първи път се появява в спортен модел на компанията. Вътре Ford Puma ST има седалки Recaro, волан с плосък ръб, 12,3-инчово цифрово приборно табло, мултимедийна система Sync 3 с поддръжка на Android Auto и Apple CarPlay, адаптивен круиз контрол и аудио система B&O.

Още снимки на модела - в галерията:

Външно Ford Puma ST се различава от стандартната версия по специална гама цветове на каросерията, която включва шест нюанса - включително екслузивния Mean Green. Независимо от избора на основния цвят на екстериора, покривът, предната решетка, страничните лайсни, кантовете на огледалата и задният спойлер са в гланцово черно. Спортният външен вид се подсилва от 19-инчови джанти с гуми Michelin Pilot Sport 4S, а логото ST се прожектира на земята при отваряне на вратата, за да напомни, че тази Puma ръмжи доста.

Снимки: Motor

fallback
  • #3
    Форд ( преди 4 години )
    Неможещите да си позволят това бижу започнаха тъпите коментари, без дори да са направили и тест драйв
  • #2
    до Стикер ( преди 4 години )
    защото тези малолитражки , като ги качиш на аутобана в Германия и ги караш 10 мин със 240 защото могат да ги вдигнат и на 11-тата минута няма да имаш двигател!!! Да не кажа и по-рано ;)
  • #1
    До 1 ( преди 4 години )
    ЖиБ, бате! Кофти аеродинамика...
fallback
Последни