fallback

Ford показа най-екстремната офроуд версия на Ranger

Компанията върна името Tremor, но този път за средноразмерния пикап

Ford създаде и "уби" модела Tremor от серията пикапи F-150 през 2014 година, като направи 2230 бройки от него. Вместо него американският автомобилен производител пусна на пазара офроуд версиите F-250 и F-350 Super Duty. Сега Ford върна забравеното име, макар че този то се падна на средноразмерния пикап Ranger. Според ръководството на компанията това е най-офроуд моделът, предлаган някога на пазара.

Новата версия на Ford Ranger - Tremor, излиза на пазара в две нива на оборудване - XLT и Lariat с конфигурация SuperCrew 4x4. Пикапът разполага с повдигане на окачването и 17-инчови джанти с магнитен цвят, "обути" в 32-инчови гуми Continental General Grabber A/TX. Пътният просвет е 24,6 см или с 2 см повече от стандартната версия на пикапа на Ford. Производителят също така е увеличил хода на предното окачване до 16,5 см, а на задното - до 20,6 см.

В допълнение към описаното дотук, новият Ranger във версията Tremor се отличава с амортисьори FOX 2.0, предпазни кори на дъното, блокировка на задния диференциал, както и преработена система за контрол на сцеплението и четири режима на шофиране.

На приборния панел на пикапа е монтирана допълнителен блок за захранване с шест ключа, които могат да се използват за управление на лебедката, въздушния компресор и осветлението. Последният щрих е специалната графика на каросерията и луксозните материали в интериора.

Още снимки на модела - в галерията:

Ford Ranger Tremor се задвижва от 2,3-литров двигател EcoBoost с мощност 270 к.с. и 420 Нм въртящ момент, който работи в тандем с 10-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела с електронно заключване на задния диференциал. Производството на пикапа започва в началото на 2021 година, като базовата цена ще бъде малко над 30 000 долара.

fallback
fallback
Последни