Още през 2018 година Mercedes-AMG обяви за успешно завършване на тестове на стенд на хиперколата Project One, но след това компанията имаше известни проблеми с адаптирането на агрегата, който е взет от болид от Формула 1, към стандартен автомобил.
Сега от компанията публикуваха снимки и видео на хиперколата, която вече се тества в техническия център на Mercedes в Имендинген (Германия). Няколко прототипа, които са покрити със сериозен камуфлаж, вървят обиколки, за да може хибридният агрегат да бъде напаснат към шасито на автомобила.
Според инженерите, участващи в изпитанията, най-големите проблеми за решаване са шумоизолация и възможността за движение с напълно изключен двигател с вътрешно горене. От компанията по-рано обещаха, пробегът на Project One само на ток ще бъде не повече от 25 км, като това ще се дълги не толкова на капацитета на акумулаторите, а на системата за рекуперация на енергията.
От Mercedes-AMG все пак дадоха висока оценка на изпитанията на писта, като обясниха, че се обръща особено внимание и на работата на активните аеродинамични елементи. Следващите тестове ще бъдат проведени на „Нюрбургринг“, обясниха от спортното подразделение, като по този начин засилиха слуховете, че хиперколата вероятно ще се опита да подобри рекорда за най-бърза обиколка на Северната дъга.
Както е известно, автомобилът се задвижва от хибриден агрегат, използван от болида на Mercedes-AMG Petronas във Формула 1. В него влизат 1,6-литров бензинов двигател, 4 електромотора и батерия с 800 волта. Мощността на задвижващата система е над 1000 к.с. Ще бъде произведени само 275 бройки, като всяка ще струва 2 275 000 евро.
Снимки и видео: Mercedes-AMG