fallback

Hyundai Kona постави рекорд по пробег с едно зареждане

Електрическият кросоувър успя да преодолее над 1000 км

Компанията Hyundai постави световен рекорд по максимален пробег с едно зареждане сред серийни електромобили. Компактният кросоувър успя да измине над 1000 км.

Постижението беше записано по време тридневни изпитания на германската писта „Лаузицринг”. Общото време на тестовете беше 35 часа, като в тях участваха 3 кросоувъра. Те изминаха съответно 1018, 1024 и 1026 км без допълнително зареждане на акумулаторите.

Всички машини бяха оборудвани със стандартен комплект батерии с капацитет 64 кВт/ч и стандартни гуми Nexen с ниско съпротивление. Климатиците и информационно-развлекателните системи са били изключени заради максимална икономия на енергията.

Участниците в изпитанията са били разделени на две групи, като те са се движили със средна скорост от 30 км/ч. На третия ден от тестовете всеки кросоувър е изминал над 20 км при 3% остатък от заряда на батериите. Когато системата е отчела нулев заряд в акумулатора, автомобилите са изминали по още няколкостотин метра, преди да спрат.

Снимки: Hyundai Motor Deutschland

fallback
  • #16
    до 13 ( преди 4 години )
    На 19 юни 2020 групата "Собственици на електромобили в България" проведохме тест за магистрален пробег със 140км/ч на Kona 64kWh и Tesla Model X 100D по маршрута София - Пловдив - София. Тестът бе заснет и наблюдаван на живо от над 40 човека в групата!Общ пробег при 140км/ч: Кона: 340 км, Model X: 377 км
  • #15
    Кольо Тесларов ( преди 4 години )
    на тия от лъжи взеха да им прегряват колите и да се самозапалват
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Почти няма електромобилв света който да конглокира Хюндай Кона по пробег. Единствено тесла във вариант с най-голямата батетия която е три пъти по-скъпа от Кона!
  • #13
    Наблюдател ( преди 4 години )
    Не с 30 км в час, а с 3 км в час да ги карат тези хюндаи. Може и цяла година да откарат
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Слагаш си един 220 волта бензинов генератор в багажника за да си сигурен че може да се добереш до следващата бензиностанция.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    С 30км.ч 1000км. С 10км.ч 1500км. Ако я бутате 100000км. Със 140км.ч. на магистралата в реалния живот, пробега ще е 200км.ч.
  • #10
    До 11 ( преди 4 години )
    Ясно е, че с 30 км е нереалистично да се кара дълго време, но може да е спасяващо в даден момент. Ако някой дава яко газ и остане с 20%, ще не ще, после трябва да пъпли.
  • #9
    #10 ( преди 4 години )
    Не е реалистично да се кара часове наред с 30км/ч по-полезна информация щеше да е нещо като 60-70км/ч едва ли щеше има голяма разлика в разхода но все пак се цели рекорд и явно с 30-40км/ч е най-икономично при електромобилите
  • #8
    До #2 ( преди 4 години )
    Напротив. Този, а и други тестове показват, че ако остане малко заряд в батерията, може да се кара по определен начин и колата да се добере до някоя зарядна станция. С тази кола с един киловатчас са минали почти 16 километра. Това означава, че ако ти останат 15% ток, което е 9,6 квт/ч, можеш да почнеш да шофираш като *** и ще минеш около 150 км. Но не трябва да се забравя, че тестът е направен на писта.
  • #7
    пропов ( преди 4 години )
    То това е точно като приказката за коня дето таман се научил да не яде и взел че умрял. То с цял ден с 30 не коня щи умре ам каруцата щи изгние и даже ще забравиш закъде си тръгнал. Аааа то пък ще трябва и да се връщаш, малиии. И понеже радиото е кът, ще си пееш Пооообелях и оооостарявам. А и още - нямаш климатик, затваряш прозорците заради аеродинамиката. Побеляваш, остаряваш , вмирисваш се , абе умряла ти е работата.
fallback
Последни