Представеното в началото на годината ново поколение на Hyundai Elantra получи „напомпана“ модификация с фирменото обозначение N Line. За разлика от другите модели в тази гама, включително и Tuscon N Line, седанът получава не само различни елементи от дизайна и по-твърдо окачване, но и по-мощен двигател.
Това е добре познатият 1,6-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 201 к.с. и 265 Нм. Същият двигател се поставяше на предишната генерация на седана Elantra Sport, както и на хечбека Elantra GT, който всъщност е европейският аналог на I30. Агрегатът работи с 6-степенна механична или 7-степенна роботизирана скоростна кутия.
В дизайна на Hyundai Elantra N Line правят впечатление разлишната решетка на радиатора, увеличените въздухозаборници със стреловидни елементи, 18-цоловите джанти, страничните престилки, задния спойлер, малкият дифузьор и двойката хромирани накрайници на изпускателната система. Допълнителни гланцирани черни детайли на вратите също трябва да подчертаят спортния характер на колата.
В салона принадлежността на автомобила към семейството Hyundai N се разбира от волана, седалките, педалите от олекотени материали, металните елементи, както и от червените линии. Комmанията-производител е подготвила и допълнителен пакет N Performance, който засега ще се предлага единствено в Южна Корея.
За „напомпаната“ Elantra се предлага и богат набор от системи за безопасност и асистенти на водача. Продажбите на автомобила стартират в края на август, като предстои да разберем и цените.
Още снимки на спортната Elantra - вижте в галерията:
Снимки: Hyundai