fallback

Mitsubishi приключва с Европа през септември

Компанията спира вноса на трите си SUV-модела

Намеренията на Mitsubishi Motors за напускане на европейските пазари придобиват все по ясни очертания, след като стана ясно, че от началото на септември японският производител спира вноса на три от основните си модели – хибридния кросувър Outlander, компактния SUV – ASX и на крос-купето Eclipse Cross, съобщава Automotive News Europe.

Тези три модела осигуряват 64% от продажбите на марката на Стария континент през първите 6 месеца на 2020 години. За този период Mitsubishi е реализирал в Европа 53 242 нови автомобила, като хибридният Outlander (на снимката) е най-популярният PHEV-кросовуър на континента.

Още през юли японската компания обяви, че ще прекрати операциите си в Европа, за да насочи ресурси към Югоизточна Азия, но не посочи конкретни срокове. Сега става ясно, че трите SUV-модела ще бъдат спрени съвсем скоро, докато пикапът L200 и субкомпактният хечбек Space Star/Mirage ще се задържат на пазара до края на 2021 година.

„Без SUV-модели няма бизнес, тъй като няма как дилърите да оцелеят само с Mirage и L200. В случая, спирането на тези три модела е най-правилното за компанията, тъй като така няма да има нужда от ребрандирането им, както и от съобразяване с новите екологични стандарти в Европа“, коментира източникът на Automotive News.

От компанията все още не са потвърдили новината, но европейските дилъри на Mitsubishi определено с в шок от нея. Това се дължи най-вече на спирането на Outlander PHEV, който се възползва от субсидии за автомобили с ниски емисии в много страни в Европа. Проблем за търговците е, че сега те ще трябва да правят огромни отстъпки, за да успеят да разпродадат големия брой автомобили, които имат на склад.

Снимки: Mitsubishi

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Още една някога хубава японска марка си тръгва сле Исузу, Дайхатсу и Инфинити. Но пуснаха доста лоши модели. Сузуки все още продават добре, но Субаро в Европа губят, може да са следващите. В Америка пък нямат Сузуки, а Субару се продава като топъл хляб.
  • #6
    bgsfman ( преди 5 години )
    Да , това е тенденция. Може да остане Европата без японски марки.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Значи дилъчето Цецо ще финишира :)
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Пазарът се чисти най-вече от конкyренция, не от ***. И това е лошо. Никой не те кара да ги харесваш и/или да ги купуваш. Не разбирам какво радостно има в излизането от пазара на която и да било марка
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Не е добре тая работа. Постояно новини как спират модели за Европа или производители напускащи Стария континент.
  • #2
    Жоро ( преди 5 години )
    Карам Митсубиши Импреса, невероятни къртачки и са супер да ги натискаш
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Казал най-големия.
fallback
Последни