fallback

Край на "тревогата за обхвата" при електромобилите

Новото "Зелено каско" осигурява мобилна зарядна станция или безплатно репатриране при изчерпан заряд

"Паниката за обхвата" е вероятно най-голямото препятствие пред разпространението на електромобилите, по-съществено дори от високата им цена. Когато видите горивото да намалява в конвенционален автомобил, знаете, че най-близката бензиностанция не може да е на повече от 15-20 км, и че ще ви отнеме 3-4 минути да заредите.       С новото "Зелено каско" никога няма да ви се наложи да правите това. Снимки AUTOMEDIA.BG

При електромобилите нещата все още стоят малко по-сложно. Макар средният им пробег да расте непрекъснато, все още са възможни най-различни случайности - грешна преценка на шофьора, повишен разход на енергия заради студено време, неработеща или пък заета зарядна станция там, където сте разчитали на нея. Да не говорим, че станциите все още не са много, а и времето за зареждане е относително дълго и понякога може да не разполагате с толкова.

За щастие успоредно с технологията се развиват и нови услуги, които могат да елиминират тази тревога. Добър пример е първото в България специализирано "Зелено каско" за електромобили, предлагано от "Булстрад". То включва безплатно и сигурно репатриране до най-близката зарядна станция, ако зарядът на батерията ви свърши. Алтернативно застрахователната компания, която е част от Vienna Insurance Group, може да осигури и авариен заряд от мобилна зарядна станция там, където електромобилът ви е спрял.           Специалният преференциален пакет "Зелено каско" е достъпен както за чисти електромобили, така и за plug-in хибриди. Компанията уверява, че това е само първата й стъпка да осигури пълния набор от услуги за растящия пазар на електромобили.

 

fallback
  • #12
    Handel ( преди 3 години )
    До Etyology:***, електромобилите са се появили преди безниновите и дизеловите двигатели... странно зашо са изхвърлени.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Репатракът ако е дизелов, май ще изхарчи повече гориво, отколкото ще спести електромобила.
  • #10
    Etiology ( преди 3 години )
    Някога собствениците на парни локомотиви, също са отричали бензина и дизела... Това е прогреса и поредният удар срещу бюджета на петролните държави... Всичко ще е на ток до 2 десетилетия, с изключение на България, Србия, Беларус и една империя...
  • #9
    Никола ( преди 3 години )
    Леле това как ще се развие в България...
  • #8
    Тъпото ( преди 3 години )
    И какво излиза аз пазя природата и идва дизела и, и свежда екологията до 0. За България говоря
  • #7
    333 ( преди 3 години )
    Репатраци? Сериозно? :))) Електричките ще станат читава алтернатива в личен план, когато 1. Пробегът е 700-800 км 2. Зареждането трае 10-15 Мин и 3. Има зарядни станции с гъстота като бензиностанциите сега. Отделно от това разбирам мераците за нещо ново, но никой не знае какъв би бил ефектът от електромагнитните полета на толкова милиони коли върху човешкия организъм, ако масово заменят ДВГ - може да се окажат по-вредни. А и никой не обяснява откъде толкова ток ще се вземе. И като спре тока ...
  • #6
    robertgogov ( преди 3 години )
    фантастиката е водеща област в българската журналистика в всяка сфера от живота и бита на българина.
  • #5
    коко ( преди 3 години )
    Толкоз ли нямате работа лятото че рекламирате пълни глупости.Т.н. електромобили бяха ,са и ще си останат още дълго просто една екзотика подобно на т.н. суперколи като Ферари и Ламборгини. Знаете ли че 89% от собствениците на тесла имат и други коли.Т.е. карат си Теслите събота и неделя само за гъзария.Ако всички над 1.5 милиарда коли по света минат на ток ще са нужни поне 200 нови реактора като тези в Кузлодуй а изграждането им отнеме минимум 7г. Ако наистина предстоеше ел.революция защо ги няма
  • #4
    Чалгаp Кавалджиев ( преди 3 години )
    Като прочета ЗАРЯДНИ СТАНЦИИ, и ми става ясно колко не са напреднали технологиите. Според мен електроавтомобилите трябва да се зареждат в който и контакт да ги мушнеш
  • #3
    ( преди 3 години )
    "Тревожат" се хората, които не са си направили сметката колко ще карат и къде ще спрат за зареждане. В каратето му викаме "чаршаф" - тръгва в атака открит отвсякъде и увисва във въздуха. Разумният човек смята едни 30% резерва. Ако не е постижимо по маршрута, не тръгва с кола на ток. Ако кара предимно извънградско, но иска градско да е само на ток, си взима кола с бордови генератор (удължител на пробега) или сериен плъгин хибрид (не паралелен) като Volt/Ampera.
fallback
Последни