fallback

10 коли за по-малко от 10 000 лeва, които си заслужават

Експертите от Autocar посочиха какво може да изберете при ограничен бюджет

Търсите автомобил, но бюджетът ви е ограничен в рамките на 10 000 лв. Експертите от британското издание Autocar съставиха списък от коли на старо в различни класове, които струват по-малко от 5000 паунда, тоест те напълно се вместват в средствата, с които разполагате. Някои от тях са често срещани на пазара, докато други се намират доста по-трудно.

Всички тези модели са се доказали през времето и въпреки, че са на доста години, все още има какво да дадат. Трябва да уточним, че предложенията са за пазара на Острова, но пък тези коли се срещат и в други държави, така че винаги може да се открие нещо с подобни параметри.

Вижте предложенията на Autocar в галерията ни:

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    До 5:Яворе, ти ли си ? :))
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Съгласен съм с мнението на човека отдолу. Алфа 159 варира в доста голям диапазон и харатеристики. Хъбавите Алфи си държат цените в мобиле.де и са доста различни от тези тук. Все пак, всички знаем, че България не е мерило за афтърмаркет автомобили - където основно се вкарват гробници. 1.8 ti e по 15-20 хиляди лева. Цитираният 2.0 дизел също е на много висока цена. Ако нямах прекрасното си вярно Субару, вероятно щях да карам Алфа 1.8 ti SW. Невероятено красив автомобил е 159.
  • #13
    гост ( преди 4 години )
    нито една нормална смислена кола в класацията само скъпи за ремонт трошляци
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Майстора ми кара 159 2.4 Jtd.Сигурно е глупав човек.С изключение на данъка всичко друго в колата е плЮс.
  • #11
    Qwerty ( преди 4 години )
    14 годишна алфа , фят-че и 15год БМВ си заслужават 10 бона? AMG CL-a си инвестиция
  • #10
    глас от чужбина ( преди 4 години )
    все ми е че ще намериш "Фаетон" на 10 год . със 130 хил км. Наскоро търсих кола и средния пробег на 10-годишните в Испания е над 180/200хил.км , та си купих кола на 4 години със 160хил км , и за 6месеца, 2 от които под карантина и съм навъртял 7хил км. та това са средните километражи в Европа. Като цяло Стара кола се купува бензин, без турбо и скоростна кутия -на която смяната на съединител е по-евтина, че тези би-маси си е ....мамата
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Толкова си търсил. Човек вижда това, което иска. Аз карах 159-ка на 10 години, която в момента е на пътя и е към 250000 км. Изключително здрави машини. Втора ръка колите в България са трошляци, няма кола на 10 години, която да струва 5К и да е здрава. В това число включвам и Кайените и Туарезите на по 10К...
  • #8
    none ( преди 4 години )
    Авторите на статията да не би случайно да са взели данните за километрите на колите от Горубляне ;))). Няма разумен човек в цивилизовният свят който да си купи нов дизел и да го кара по 10К км. на година. Нормално им правят поне по 50К на година, или си купуват бензин: по-евтин за придобиване и каране. Мога да се съглася, че от цивилизованият свят започнаха да изхвърлят замърсяващите дизели ни исток, но няма начин да са на споменатите километри, а оттам и цената им от статията не е реална.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    До фенчето на алфаЦените не си ги измислям - лично проверих - точно от 2006 търсих.Второ Алфа може да имат легендарни модели, но аз други освен счупени не съм виждал. Говоря за втора ръка. Основно младежи ги купуват, ама и те ги сменят.Красиви са, но стара и здрава алфа не съм виждал на живо. Няма ги. Пак казвам коментирам 10+ годишните алфи. Дано новите са по-здрави...
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    преди всичко с атмосферен бензин за да има как и ти да ги покараш :)))
fallback
Последни