fallback

VW Arteon ще стане и всъдеходно комби

Поне така изглежда разкритата версия за Китай

Досега се считаше, че след обновяването си VW Arteon ще се превърне в семейство с 4 модела – обновен лифтбек, комби Shooting Brake и техни R-версии. Оказва се обаче, че германската компания подготвя и още поне един вариант за някои локални пазари.

Министерството на промишлеността на Китай публикува официални снимки на сериен образец на версията Shooting Brake, която е получила допълнителни елементи, познати от моделите на Volkswagen с името Alltrack. Това са пластмасова защита на долната част по целия периметър на каросерията, както и увеличен пътен просвет.

Засега техническите характеристики на модела не са публикувани, както и не е ясно, дали тази модификация е само за Китай или ще се предлага и в Европа, където фейслифтът на Arteon трябва да се появи до края на годината.

Още снимки - вижте в галерията:

Показаният автомобил в Китай се нарича CC, като ще се предлага в две модификации. Първата е с индекс 330 TSI, като очевидно е оборудвана с 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 190 к.с. Втората – 380 TSI, получава същия двигател, но с 220 к.с. заедно с пакет R-Line за екстериора. Топ-версията Arteon R ще разчита на мотор от Golf R, развиващ около 330 к.с.

Снимки: AutoHome

fallback
  • #13
    Who Cares ( преди 4 години )
    S tozi prosvet sys sigurnost... ne mozhe da stane!
  • #12
    356 ( преди 4 години )
    Изглежда супер. Внушителен и грандиозен. Но онзи ден покарах малко и не е толкова рафиниран и компетентен модел, колкото твърдят някой. Но може би е въпрос на лично възприятие. Не знам.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Съгласен съм, че вседеход е редно да се каже на нещо, на шаси, с 2-3 блокируеми диференциала и просвет 20+ см. НО това се търси само от фенове на истинския оффроуд - да катерят кален баир със 100% наклон или да карат с крен от 45 градуса. За останлите 90-тина % от хората този "вседеход" ще стигне навсякъде. Не знам на каква павирана улица живееш та да ти трябва 16 см просвет :) Аз съм с 13-14 и само някои бордюри ми се опъват. И то такива на които нарочно са високи, за да не се качват коли.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Ни къде не прочетох за цената,но не и за нея ми е въпроса. Защо на всяко нещо,което се сложи 4х4 и 10-15мм. повдигнато се казва всъдеход. Тук 4х4 се слага не за всъдеходност а стабилност,защото с 160-170 мм. пътен просвет и дума не може да става за нещо повече от минаване по павирана улица с не дълбоки дупки.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Супер надценена кола. Изглежда добре, но като се качиш да я караш просто ти става лошо. И не гооврим само за интериора. Има риби обаче покрай тая марка и се връзват.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    @none Малко преувеличваш - даваш същите пари за модел 3, а зареждаш безплатно с модел S. A в зависимост къде си има огромент шанс и тока да минава през руската мафия - те са един от големите досатавчици на природен газ и уран (и после прибирането му) в Европа. В общи линии само въглищата не са през Русия, но те обезмислят екологичността на електричките.
  • #7
    пепе ( преди 4 години )
    "Най- вероятно всичко идва от еко глупостите" - идва от умниците, които плащат толкова пари за кирлив пасат. А "еко глупаците" си купуавт Тесла за по-малко пари и след това си я карат без да дават пари за нафта на руската мафия.
  • #6
    Анонимен ( преди 4 години )
    Поскъпването на автомобилите автоматично води да намаляване на базата от населението което може да си ги позволи ако доходите не растат със същите темпове. Според мен сега цените растат много по бързо от доходите - така че срив във продажбите ще има навсякъде . Резултата за еко талибаните ? Вместо хората да карат по нови и по малко замърсяващи коли ще карат още по-дълго старите си . Както всичко във еко схемата - целта е само да се измъкнат от населението едни пари - нищо друго .
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Много са, за масовка
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Ами то нормалния Пасат като му сложиш 4х4 и еР *** пакета и той е над 100к. Къде е шока?Да поскъпнаха колите, но и пораснаха, станаха по-бързи, по-безопасни, по-леки и предлагат повече базово оборудване. Та откъм value-for-money не е голяма разликата. Просто изчезнаха ниските нива. Въпроса е само, защо след въдеждане на всичките модулни платформи и споделяне на технологоии и възли не падна цената?
fallback
Последни