fallback

Запознайте се с „Голиат“ - новия кросоувър с над 1000 коня

Ателието Wheelsandmore предлага няколко етапа на доработка на Audi RS Q8

Германското тунинг-ателие предложи нов проект, който е на основата на един и без това много бърз и мощен автомобил – Audi RS Q8. Полученият кросоувър е кръстен Goliath (Голиат), като доработките са в 5 варианта и засягат най-вече 4,0-литровия битурбо V8 двигател.

Етап 1 струва 2100 евро и предлага препрограмиране на блока на управление на мотора, както и замяна на въздушния филтър. Това дава допълнителни 110 к.с. и 120 Нм, тоест мощността на двигателя скача до 710 к.с. и 920 Нм. При етап 2, струващ 7688 евро, се добавя оригинална изпускателна система, помагаща за достигане на 725 к.с. и 930 Нм. А при етап 3 ателието доработва и системата за впръскване, като това струва 12 521 евро. Мощността вече е 768 к.с. и 1060 Нм. 

Следва етап 4, при който експертите от Wheelsandmore  поставят нови турбокомпресори, което позволява на мотора да развие 965 к.с. и 1250 Нм, като клиентът плаща 33 629 евро. А ако купувачът се бръкне с 41 933 евро получава етап 5. Той включва и отстраняването на всички филтри за твърди частици и неутрализатори, нужни, за да може двигателят да отговаря на стандарта Еuro-6d Temp.

Разбира се, в Германия, както и в повечето европейския държави, това Audi RS Q8 ще бъде поставено извън закона. Затова пък собственикът му ще може да се похвали, че разполага кросоувър с 1010 к.с. и 1250 Нм. (това е повече от оригиналния Bugattu Veyron).

Автомобилът е получил и още някои доработки, които са напълно логични на фона на увеличението на мощността на мотора. Сред тях са снижено окачване и 24-цолови джанти G-Logic с гуми с размери 295/30 на предната оси и 355/25 на задната. Жалкото е, че от ателието не разкриват динамичните характеристики на този звяр, които наистина би трябвало да бъдат забележителни.

Още снимки - вижте в галерията:

Снимки: Wheelsandmore

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    *** на първо място чете. Ето ти един цитат от ревюто на Топ Гиър на RS6:If you are driving like a twonk, inevitable understeer arrives. How Audi.Та, явно правят някакви трикове с колите, които карат на Нюрбургринг. Не бих се изненадал да лъжат яко, че са със стокови коли.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Ми повечето Ауди-та недозавиват ужасно. Защо това да завива?
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Сигурно на първия завой ще е в тревата тоя Туарег.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    А моторът ще доживее ли до 5,000 км след тоя етап 5 ? Едва ли
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    И кому е нужно това?
fallback
Последни