fallback

Toyota GR Yaris RS: стандартен мотор и спортно шаси

Спортната версия повтаря хот-хеча само на външен вид

В началото на годината Toyota представи истински звяр – хот-хеч с 3 врати GR Yaris, който е оборудван с турбомотор с обем 1,6 литра, развиващ 272 к.с. и 370 Нм. Двигателят е съчетан с 6-степенна механична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела, като е разработен от спортното подразделение на марката Gazoo Racing.

Сега компанията пуска на пазара опростена версия - Toyota GR Yaris RS, която запазва каросерията с 3 врати и подобрената аеродинамика (в гамата на стандартния модел няма вариант с 3 врати). Технически новият автомобил повтаря стандартния модел.

Версията RS е с предно предаване, като се задвижва от 3-цилиндров бензинов атмосферен мотор с обем 1,5 литра. Мощността му е 120 к.с. и 145 Нм. Трансмисията Direct Shift е механична първа скорост за тръгване, но работи като вариатор при останалите предавки. Окачването е като на пълноценен хот-хеч - отзад е независимо с разширени калници и 18-цолови джанти под тях.

Отсъствието на задвижване на четирите колела и турбомотор се отразява на теглото на модела. RS-версията тежи със 120 кг. по-малко от хот-хеча (1130 срещу 1250 кг). Динамичните характеристики засега не се съобщават, но от Toyota вече приемат поръчки за модела. На първо време той ще се продава само на пазара в Япония.

Снимки: Toyota

fallback
  • #3
    Гост ( преди 3 години )
    3 цилиндров двигател може да е "hot" само на Триумф
  • #2
    Цеко ( преди 3 години )
    точно пък 3 цилиндъра често звучат по-добре и по-спортно от 4 цилиндъра, отделно че е по-лек двигателя (вероятно); да не пиша на какво да побръмчиш с уста
  • #1
    Гост ( преди 3 години )
    Ха ха - хот хеч с 3 цилиндров двигател. Желателно е докато го караш да си бръмчиш с уста
fallback
Последни