fallback

Кои модели са най-заплашени с основен ремонт на двигателя

Експертите от Consumer Reports предлагат и алтернатива на тези автомобили

Авторитетното издание Consumer Reports, известно със своите изследвания за надеждността на съвременните автомобили, посочва проблемите с двигателя и с трансмисията като едни от най-скъпите ремонти. За да бъдат определени моделите, чиито шансове за дефект в силовите агрегати са най-големи, анализаторите на изданието изучиха внимателно своите изследвания от минали години.

Оказва се, че редица автомобили получават еднотипни повреди, като това става горе-долу на една и съща възраст и съпоставим пробег. Така изданието определя 10 автомобила, които при липса на редовно и качествено обслужване са най-заплашени от основен ремонт на двигателя.

Снимки: Производителите

fallback
  • #28
    анонимен ( преди 4 години )
    Нищо ново , съвсем очаквана класация. Тойота (лексус) и хонда са най препоръчваните.. Американските кен*ефи на стават , а ****лука на всички бокл*уци се казва АУДИ. Браво за обективната статия..и все пак изданието е consumer report , а не Ауто Билд, ауто цайтунг и другите жълти вестничета на хранилка при баба меркел
  • #27
    анонимен ( преди 4 години )
    Ако искаш да нямаш проблеми с двигателя пропусни: дизел за града, всеки хибрид и всяко турбо, излишни усложнения за лаици.
  • #26
    Петът ( преди 4 години )
    Към автора и редактора: Сладури, "Copper" означава Мед в превод. Правилното изписване е Mini Cooper :)
  • #25
    анонимен ( преди 4 години )
    Лаф от офроуд форума - "Накрая всеки си взима Тойота".
  • #24
    анонимен ( преди 4 години )
    Както каза един познат - гледаш какви коли купуват таксиметровите и се ориентираш към тях, по онова време били на м0да ситроен " Пикасо" и той си я купил нова и с 14 години и 320хил км я прати за вторични с почти нулева поддръжка.Разбира се българските таскита не са релевантни- говорим за Испания където ползват малко по-свестни коли от рода на "Инсигния" "Суперб" и тук там някой мерцедес Е-клас
  • #23
    анонимен ( преди 4 години )
    Мдаааа, затова в Африка, Австралия, Южна Америка, пустините на Изтока и джунглите на Амазонка карат Тойоти - щото са скучни... Били им скучни... Лиготии...
  • #22
    хе-хе ( преди 4 години )
    Алуминиев колянов вал, алуминиев блок, пластмасови корпуси на компютри, датчици и електроника, електронни блокове на дъното на моторния кош, където се събира вода и кал, програмиран живот на частите, кофти изолация... това са съвременните коли, така че, почти всички са заплашени от ранен основен ремонт.
  • #21
    Излишна статия ( преди 4 години )
    От десет разгледани автомобила само два са релевантни за нашия пазар. А без редовна поддръжка всеки двигател може да бъде унищожен
  • #20
    пропов ( преди 4 години )
    Почнах аз, зачетох се ама все едни Тойоти ни се предлагат. Айде да говорим за автомобили, не за превозни средства. Да , една Тойотка може да те вози 500 хил километра, ама просто те вози. Дотам и обратно. Потънал в скука, остарявайки бавно...и те така. Имам един любим лаф за Тойотките. Някой казват, че е толкова скучна, че се случва да я забравиш в гаража. И да отидеш да си купиш още една.
  • #19
    анонимен ( преди 4 години )
    #23 *** в европа и си купи нова кола. Мислиш, че е лесно ли? Ще ти говоря за Франция, щото там съм бил: средна възраст на купувача на нова кола - 58 години. Средна мощност на новата кола: 109 конски сили (може да се е променило в последните години), среден процент на физическите лица купуващи нови автомобили: 51%. Ако си мислиш, че е бащиния...
fallback
Последни