fallback

Без електричество - най-мощните 6-цилиндрови мотори на пазара

Въпреки прехода към по-малки турбодвигатели, тези агрегати все още са на разположение

Преминаването към турбодвигатели с по-малък обем продължава да е масово явление, но все още има хора, които искат да имат под капака си по-голям и по-мощен мотор. И тъй като V8 агрегатите са на път да отидат в историята, изданието Motor1 предлата Топ 10 на най-мощните мотори с 6 цилиндъра. В случая е направен опит да се минимализират моделите по марки, а също така не са включени електрифицираните версии. Затова ги няма новият Land Rover Defender във версията P400 или Honda NSX, която има 581 коня, но и 3 електромотора.

fallback
  • #8
    до 5 ( преди 4 години )
    БМВ е постигнала успехите си именно на 6 цилиндровият редовди мотор. Мките с различни от 6 цилиндров двигател се броят на пръсти.До 6, повечето V образни двигатели се монтират пред предния мост, точно заради по-компактните си размери. Освобождава повече място в купето, но определено изнасят центура на тежестта на предния мост. От там повечето от тях страдат от недозавиване.Класическата конфигурация на 6так редови е монтаж на и зад предния мост и така се постига отличен баланс преден/заден ...
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    кажете нещо и за 16 W и 12 W
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Колата ми е Аутбек с H6 двигател. Спокойтвието с което взимам завой, карането по магистрала, е като нисък автомобил, не на автомобил с 22см клиренс. И тайната е точно ниската тежест. Боксера е чудесен двигател, но е по-сложен от останалите видове и съответно с по-висока стойност на производство. Порше си е класика, невероятни автомобили.
  • #5
    Гост ( преди 4 години )
    До 5. Говорим за различни предимства. Ние говорехме за балансираност и равномерност. На V образния му слагат балансиращ вал. Предполагам ползата на V и боксера е, че като е по-къс измества центъра на тежестта по към центъра на колата, а боксера освен към центъра и сваля надолу центъра на тежестта
  • #4
    Гост ( преди 4 години )
    Прави сте. Това правило не важало за 6 цилиндровите двигатели, защото по-голям проблем е нечетния брой цилиндри на ред (3) което създавало вибрации и за това както отбелязахте редовия 6 е по-балансиран
  • #3
    до ГОСТ ( преди 4 години )
    Нищо не разбираш моето момче. V6 се предпочита само заради това, че е по-компактен, няма абсолютно никакви предимства спрямо редовия шестак - напротив. Само недостатъци. Редовият 6 цилиндров мотор е най-доброто и човекът от първия коментар ти го каза.
  • #2
    Гост ( преди 4 години )
    Доколкото аз знам, най-равномерна работа имат двигателите с ъгъл между цилиндрите равен на ъгъла на запалване. 4 тактовите имат запалване на 720 градуса, така че най-равномерните са V12 на 60, V8 на 90 и V6 на 60. Редови 6 цилиндрови се предпочитат заради цената - по-евтини са защото имат само една глава
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Редовият шестак /боксера също/, е вероятно най-добре балансираният равномерен ДВГ изобщо! Естественно, и производителя има значение, говорим като концепция!
fallback
Последни