fallback

Kia: Европа ще се възстанови през юли

Пазарът се е сринал с 80% през април, във Франция спадът е 89%

Продажбите на автомобили в Европа ще се върнат към "повече или по-малко нормално състояние" през юли, прогнозира оперативният директор на Kia Europe Емилио Ерера. В разговор с Automotive News испанецът потвърди, че по все още необобщени данни през април продажбите в ЕС са се сринали между 75 и 80%. Прогнозите са обаче през май свиването спрямо същия месец на 2019 да е по-малко, не повече от 50%.

Главният оперативен директор на Kia Europe Емилио Ерера. Специалното му интервю за Automedia можете да видите тук

Ерера обаче подчерта, че скоростта на възстановяване може да бъде и по-висока, ако правителствата масово прибегнат към схеми за изкупуване на стари коли и субсидиране на нови, както бе след кризата от 2009 година. Според шефа на Kia сега такива схеми ще донесат допълнителни ползи - ще намалят чувствително парниковите и азотните емисии, защото автомобилите, които се предлагат днес, са значително по-напреднали в това отношение от онези преди пет години.

Според Ерера обаче са нужни стимули, които засягат всички автомобили, а не само електрическите и плъг-ин хибридите. "Електрическите автомобили са много по-скъпи от онези с двигател с вътрешно горене... Ако искаме да стимулираме потреблението, трябва да помогнем на хората с по-ниски доходи, които първи губят работата си при криза", казва испанският мениджър. С тази цел Kia ще въведе в Европа застраховка, която освобождава клиентите от нуждата да правят месечни вноски за колата, ако загубят работата си. Тя ще струва около 15 евро на месец.

Заводът на Kia в Жилина отново работи пълноценно след краткото прекъсване в края на март

Kia поднови работа в словашкия си завод в Жилина на 6 април след двуседмично прекъсване. Там се сглобяват Ceed и Sportage.

Междувременно френската браншова организация CCFA публикува статистика за април, която до голяма степен потвърждава думите на Ерера. Във Франция, една от страните с най-строги карантинни мерки, пазарът се е сринал с 89% спрямо много слабия март. Продадени са едва 20 997 автомобила, което е най-слабото постижение за последния четвърт век. От началото на годината продажбите са 385 000, наполовина под същия период на 2019.

fallback
  • #7
    #5 ( преди 4 години )
    Ти си явно със забавено развитие. Статистиката, която е цитирана в тая статия, е на база регистрации. Какво се учи по търговско право, нямам представа, но съм убеден, че ти си учил максимум ТОХ
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
  • #5
    до: #4 ( преди 4 години )
    Много си бос по темата. При регистрацията се отчита статистика на регистрирани превозни средства и това няма абсолютно нищо с продажбата. Продажбата е правен акт между две страни, като правното действие настъпва при подписването на договора за покупко-продажба. Това се учи в ЮФ първи глокс по Основи на правото, а по-задълбочените характеристики се засягат във втори глокс по Търговско право. Всеки път, колкото повече не знаеш, толкова повече се опитваш да се правиш на умен. Не ти се получава!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Пред АСЕА и националните регулатори продажбите се отчитат или в момента на доставката, или при регистрацията. И има още много други начини за продажба извън твоята представа за човек, който отива да почука на вратата на дилърството. Но трябва да помислиш малко
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    #2 Правиш ли разлика между покупка и доставка? Покупката е когато подпишеш договора, а не когато ти доставят стоката. Доставката е финализиране на продажбата, а не продажба. А и доставка на коли към крайни клиенти не е имало във Франция, Испания и Италия до колкото знам, по простата причина, че всичко е било затворено и блокирано в жилищата си. Нито едно автомобилно представителство не е работило и е нямало откъде да дойдат въпросните продажби.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Доста е просто. Останалите 11 процента са предварителни поръчки, от януари и февруари, доставени сега и платени сега, даже клиентът да не си е взел колата. Или пък фирмени договори за големи количества, които се разделят на траншове
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Някой може ли да обясни как спадът е с 89% при условие, че всичко е било затворено и нище не се е продавало. Нямало е и как да се продаде заради карантината. Ей това ако може някой да го обясни цена няма да има. Явно и продажбите на коли е една стъкмистика и всеки "продава" колкото съобщи, а не колкото реално е продал.
fallback
Последни