fallback

Mercedes-Benz GLB получи нов базов вариант

Кросоувърът ще се предлага с 1,3-литров мотор със 136 к.с.

Гамата кросоувъри Mercedes-Benz GLB беше попълнена с нова базова модификация, която ще получи индекс „180“. В Европа под нея ще се предлага машина с предно предаване и бензинов двигател 1.3 с мощност 136 к.с. и 200 Нм. Това ще позволи намалява на стартовата цена на модела с между 900 и 1200 евро в зависимост от пазара.

При старта на продажбите Mercedes-Benz предложи 5 модификации на кросоувъра GLB. Началните версии се предлагаха с предно задвижване, като това GLB 200 с 1,3-литров мотор, развиващ 163 к.с. и 250 Нм, и дизеловия GLB 200 d с 2,0-литров двигател със 116 к.с. и 280 Нм. Сега към тях се присъединява още по-достъпен като цена вариант.

Бензиновия турбомотор с 4 цилиндъра и обем 1,33 литра се съчетава със 7-степенна автоматична скоростна кутия и в двете си версии – GLB 180 и GLB 200. По-слабият вариант съответно губи като динамика, тъй като ускорението от 0 до 100 км/ч е 9,9 секунди. Затова пък разходът на гориво е по-нисък – 6,0 л/100 км в смесен цикъл.

На първо време модификацията Mercedes-Benz GLB 180 ще бъде достъпна единствено в Европа. М зависимост от оборудването и пазара тя е по-евтина от GLB 200 с 900-1200 евро.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Всичко го правят за пари и то за много. Скоро гледах един модел на ФВ. Погледнах екстрите и ми направи впечатление, че няма USB порт. Вече всички предлагат колите с USB дори и Дачия, но не и ФВ. За тях това е екстра и ти искат 300 евро. Какво толкова му струва не ми е ясно на това нещо? Себестойността му е не повече от 2-3 евро. Всеки може дори самда си монтира и да си го вгради или външно в запалката да ползва. Много са алчни тези хора от ВАГ.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    За поевтиняване поевтиняват, но само за производителя. За нас клиентите не. Поскъпват но с малко. Асистента е евтин да се сложи в колата, но е изключително скъп за да се направи както трябва.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    #5 Искаш да кажеш, че направо поевтиняват колите или грешно съм те разбрал? Електронните асистенти не са по-скъпи от механичните. Всичко идва от Китай на ниски цени. Едно дигитално табло сигурно е по-евтино от механично.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    #4 Не е съвсем така поне при масвите коли. Просто базовия пакет на повечето коли се вдигна МНОГО спрямо преди 10-тина години. И като добавиш инфлацията не е толкова голям ръста за това което получаваш. Също и очакванията към колите се повишиха - преди 100 и малко коня за ускорение 0-100 за 10 сек беше ок сега е трактор. Преди пълен ел пакет и климатик беше съвсем достатъчно, сега се очакват екрани, навигации, асистенти, кожи и т.н.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    #1 Разбира се, че тези 1000 евро не са проблем за хората куващи такива коли, но това е реклама. Тези пари по-малко не са в крайната цена, а в разходите за производство, т.е. по-малко разходи = по-голяма печалба. Никой, никъде не смъква цените. Те си вървят плавно нагоре, а понякога не чак толкова плавно...
  • #3
    Ханс да го купи ( преди 4 години )
    Фен съм на Мерц, но с тоя дизайн няма как да не предпочета мазда СХ30 . Става въпрос за секънд хенд след 3-4 години естествено. Не съм толкова луд или нямам крадени пари да ги дам за нова тенекия със екстри на 10торни цени.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Оригиналът Дачия е по-хубав!
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Ако купуваш Мерцедес и 1000 евро са ти проблем, значи не можеш да си позволиш Мерцедес. Същото важи и за статията за Лексус NX от миналата седмица. Това важи и за употребяваните. Няма такова нещо като евтин Мерцедес, БМВ и тн
fallback
Последни