fallback

Най-добрите премиум автомобили на 2020 година

В класацията на Autocar преобладават германските модели

Премиум автомобилите - клас, състоящ се от значителна част от традиционните лимузини, плюс един-два големи хечбека и кросоувъри - са коли, които топ-мениджърите избират да шофират или да управлява. Това означава, че те трябва да предлагат изключителен комфорт както на предните, така и на задните седалки, меко возене, отлична управляемост, мощност. Освен това трябва да са по-добър символ на състоянието на собственика им от повечето неща на четири колела. Високите нива на автомобилната технология и информационни развлечения са задължителни, а системите за свързване, които ще позволят използването на такива автомобили като мобилни офиси, стават все по-важни. Този списък, съставен от британското издание Autocar, включва автомобили, които са едновременно невероятно удобни, страхотни за шофиране и за возене, а тези в първата част на класацията са способни и на други неща.

Снимки: Autocar

fallback
  • #25
    Пак не от "до: ( преди 4 години )
    Какво значи, че не водят класациите за иновации ? Когато Мерцедес изкарат нова S-Klasse, останали в следващите 5-6 години само догонват. Тъкмо ги настигнат и хоп - Мерцедес вадят новата генерация. Айде всичко наново...Някои се фокусират само върху едно-две неща (Тесла) и ги правят много добре, но останалото им не е на ниво. Докато производители като БМВ, Мерцедес, Порше и Ауди, имат баланс в цялата гама. Право на избор, ето това за мен е премиум !
  • #24
    Един друг, не " ( преди 4 години )
    Премиум е, производителят да ти даде право на избор ! Премиум е, от Мерцедес да ми кажат "Да господине, имаме бензинови модели, хибридни модели, електрически модели и дизелови модели. Вие какъв ще желаете ? Имаме нормална S-Klasse, удължена версия, Майбах, Пулман, кабриолет и кабриолет Майбах. Имаме с мощност от 250к.с. та чак до 630.Какъв цвят кожа ще желаете ? А апликациите по таблото ?"А не като някои други, дето ми вадят флагман, с два задвижващи агрегата, два салона и до там (Лексус ...
  • #23
    Иииии ( преди 4 години )
    Според мен точно тези УЖ премиум производители БМВ Мерцедес и всички останали, които се мислят за премиум, те трябваше да са тези, които да измислят новите "неща". Но, не е така. И пак без да се заяждам, факт, как е възможно пак премиум коли да са толкова назад в класациите за надеждност спрямо, Непремиум производителите ?Има нещо сбъркано в тази дума премиум. И накрая - развите и прогрес не са - врати, излации, волани, усещания.
  • #22
    Иииии ( преди 4 години )
    Благодаря за отговора. Ще кажа нещо, не го разбирай като заяждане. Врати, изолации, материали, усещане.... нищо не спомена за двигатели - сърцето на който и да е автомобил. Та пак ще питам, отговора ми е ясен, но все пак - всички неща, които си изброил... усещания, изолации, волани... и до тях сложи един ДИЗЕЛ - това премиум ли е ? За мен не е. Няма как да си премиум производител и да си толкова назад от Непремиум производителите по отношение на силовия агрегат......
  • #21
    ( преди 4 години )
  • #20
    ( преди 4 години )
  • #19
    ( преди 4 години )
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Например Тесла се смята за премиум, защото предлага невиждана досега задвижваща система и напълно ново ниво на софтуерно осигуряване и свързаното с него потребителско изживяване. БМВ до преди 10 г. предлагаха отчетливо не-луксозни, макар и качествени интериори, но бяха премиум заради върховното удоволствие от шофирането в съответните сегменти.
  • #17
    ( преди 4 години )
  • #16
    ( преди 4 години )
fallback
Последни