fallback

Mitsubishi Outlander 2021 – какъв ще е новият модел

Седем места, „парещ“ покрив и хибриден мотор са сред новостите в модела

До премиерата на новото поколение на всъдехода Mitsubishi Outlander остават по-малко от 6 месеца. Популярният модел за последно беше обновен през 2014 г., като феновете му с огромно нетърпение очакват смяната на генерациите и внимателно се вслушват във всяка дума за генералния директор на марката за Европа – Бернар Луар, който започва да разкрива подробности за автомобила.

„Смяната на поколенията при Outlander ще се състои през втората половина на 2020 г. Новият модел ще бъде изграден на платформа на алианса Renault–Nissan. В същия период ще представим и още един всъдеход, който ще е с по-малки размери“, обясни Луар, цитиран от Autonews.

Как ще изглежда?

Дизайнът на новия Mitsubishi Outlander ще бъде взаимстван от концепта Engelberg Tourer, който беше показана на автосалона в Женева преди година. Кросоувърът ще поучи интересна предна оптика, в която влизат T-образни светодиодни фарове и плоски мигачи. Под тях са разположени дневни светлини. Същият подход компанията използва при Eclipse Cross и новия Outlander Sport.

Погледнато отстрани прави впечатление широките крила и затъмнените стойки, които създават ефект на „парещ“ покрив. По аналогия с концепта новото поколение на Outlander може да получи допълнително осветление на покрива, спойлер, както и голям багажник. Автомобилът прави впечатление и с големите задни врати, благодарение на които достъпът на пасажерите ще бъде улеснен максимално.

На каква база ще бъде изграден?

Новият Outlander ще бъде изграден на платформата CMF, която се използва от няколко модела на алианса Renault–Nissan–Mitsubishi. Ката габарити всъдеходът ще бъде по-голям от сегашната версия на модела. Същата архитектура ще използва и новият Nissan X-Trail, който на някои пазари е известен под името Roque. При кросоувъра на Nissan разстоянието между двете оси е 2705 мм, което е с 35,5 мм повече от това на днешния Outlander. Освен това ще бъде подобрена и безопасността на автомобила.

Какво ще има под капака?

Сегашният 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра за хибридната версия PHEV отстъпва място на 2,4-литров мотор с мощност 124 к.с., който беше представен и на концепта от Женева. Моторът се съчетава с високоефективни електрически двигатели  на всяка ос, които предлагат 93 к.с. и се зареждат ог голям литиево-йонен акумулатор на пода. Той може да се зарежда от електро-преносната мрежа, като само на ток новото Mitsubishi Outlander ще минава до 70 км.

В гамата на модела остава 1,5-литров турбодвигател с 4 цилиндъра, който развива 153 к.с. Отчитайки габаритите на всъдехода неговата мощност може да бъде увеличена. Също така Outlander ще получи двигатели и трансмисии от Nissan X-Trail.

Какво ще има вътре?

Официално японците вече разкриха, че новото поколение на всъдехода ще получи подобрени материали в салона, като дизайнерите са обърнали допълнителни внимание на интериора. Ще има нов волан с 4 спици, а също така и изцяло цифров приборен панел. В центъра ще бъде разположен голям екран а информационно-развлекателната система. Втори сензорен панел ще бъде поставен до тунела на трансмисията, като от него ще се командват отопление и почистването на въздуха.

Клиентите ще могат да избират между версии с 5 или 7 места, както и голям брой електронни системи. Новият Outlander ще бъде оборудван с адаптивен круиз-контрол с Stop&Go, система за контрол на лентата на движение, камери за кръгов видеобзор, цифрово задно огледала, система за предотвратяване на сблъсък и излизане от лентата.

Колко ще струва?

Европейската версия на новото поколение на Mitsubishi Outlander ще стартира от около 25 000 долара. Конкурентите в този сегмент са доста сериозни, като започнем от „братчето“ Nissan X-Trail, Toyota RAV4, VW Tiguan, Mazda CX-5, Hyundai Tucson и Kia Sportage.

Снимки: Autonews

 

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    #5 И аз се чудя как може да има хора, които купуват немските сиви, скучни, безлични и пенсионерски талиги? Що за липса на вкус трябва да имаш, за да го правиш. Колко трябва да имаш липса на елементарна естетика да се хвърляш на еднотипни, скучни форми и пропорции без никаква идея в дизайна. Ти обаче не се притеснявай! Много са като теб хората, които са скопени по отношение красивото. Трябва да има такива, като теб, за да се формира сива маса по пътищата, а ние с хубавите автомобили да изпъкваме
  • #7
    356 ( преди 4 години )
    Аз лично много харесвам /а понякога само донякъде/ много неща в много медели на много марки. Не съм тесногръд. Но имам разбира се и отявлени фаворити, които считам за връх в автомобилостроенето, но те определено не са от ВАГ групата.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    За да харесаш този ултра-модерен автомобил трябва да имаш вкус,за да харесаш дъската за гладене Тигуан дето просто НЯМА ДИЗАЙН, 4 колела и отгоре някакво квадратно купе,на което само можеш да си изгладиш прането не трябва да имаш вкус, защото колата е безлична.
  • #5
    356 ( преди 4 години )
    Колкото и да е странно, но явно има и такива потребителски "вкусове", след като излиза това нещо.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Това е почти 1:1 с концепта от преди 2 години. Страхотно е просто! Много кефи. Интересна е цената, която ще бъде в Европа. Това в статията за 25 000 долара е поредната смешка на комедиантите. Първо в Европа паричната единица е съвсем друга и второ за тези пари в гАйРопата можеш нещо малко и доста посредствено на предно предаване да си вземеш. Сегашният Outlander започва от 25 000 евро между другото с доста сериозните намаления и промоции, а иначе беше над 30 000 евро по-миналата година.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    #1 По какви критерии преценяш, че хибридите са безсмислени? Много ми е интересно да ги разбера, защото е точно обратното. хибридите на този етап са най- добрата алтернатива на електрички и на коли само с ДВГ. С условие обаче, че са японски хибриди, а не други и особено немски, които имат по-висок разход от нехибридните модели. С хибрида си абсолютно независим от зареждане на батерии. Пълниш резервоара с гориво и си караш, а разхода ти в пари е като на електричка. Освен това хибрида е по-евтин.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Това е най-красивият СУВ,който съм виждал като изключим Lexus. И отвън е невероятен,уникален, и интериора е сред най-добрите правени някога в СУВ. Евала!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Доволен съм от тази естетична наслада!!!!! Браво Митсубиши,винаги съм ги харесвал,но това надхвърли очакванията ми. След фантастичния Eclipse Cross, сега и този красавец. И да не забравя - този СУВ е по-висок клас от изброените. Outlander е видимо по-голям и премиум от Rav4, Тигуан и X trail, Mazda CX-5, Hyundai Tucs ...
  • #1
    Мдам ( преди 4 години )
    Предпочитам Тесла пред тези безсмислени хибриди.
fallback
Последни