fallback

Volvo превръща и V40 в кросоувър

Даже и феновете на ниски коли вече искат да седят високо, оправдават се шведите

Още един традиционен модел ще умре, за да възкръсне като SUV, стана ясно от разговор между европейския шеф на Volvo и британското издание Auto Express. Шведската компания още миналия август спря производството на популярното си някога комби V40, но през 2022 ще пусне отново това име на пазара, вече като кросоувър и пряк конкурент на BMW X2, Audi Q2 и Mercedes GLA.

Така ще изглежда бъдещото V40 според публикацията на Auto Express

Досегашното V40 бе последно наследство от епохата на Ford като собственик на Volvo - то ползваше платформата на американците С1. Новото ще ползва вече собствената платформа на Volvo/Geely, върху която е изградено ХС40. И със сигурност ще има неговата висока позиция на седене, защото това искат клиентите, обяснява шефът на компанията за Европа, Близкия изток и Африка Лекс Керсемакерс. Допреди пет години имаше два лагера - на онези, които искат да седят ниско, и на онези, които искат високо, обяснява той. "Сега дори най-закоравелите почитатели на ниското седене вече се пренасочват към високото. Аз лично мисля, че след време ще се върнат обратно, защото това е друг тип шофьорско преживяване. Но в момента такава е тенденцията", казва Керсемакерс пред Auto Express.

Другото сигурно за новото V40 e, че то ще е пригодено и за изцяло електрическо задвижване. Това също означава, че колата ще е по-висока, за да има къде да вмести батериите. От думите на Керсемакерс излиза, че бъдещото V40 ще е просто разновидност на XC40 по начина, по който са родствени BMW X1 и X2.

Историята на Volvo V40 вижте в галерията:

 

 

 

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Кое е сега по-добре? 50% по скъпа каризма или 100% китаец? Е.ти швеците......
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    в днешно време и майка си ще направят кросоувър....
  • #3
    :) ( преди 4 години )
    Но му нямаше. Но в Европа хечовете са огромна конглокенция, а пазарът се свива. Отделно заради емисиите се бута към електрификация. От инженерна гледна точка в компактен автомобил най-лесно е да вдигнеш хората.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    който не разбира волво си избира майна чайна с емблема за няколко милиарда за които балъците плащат считай колко са зле волво щом форд след 10 тодини ги продадоха на загуба и никой освен китай не прояви интерес дори фолксваген когато купуваха марки не се заинтересуваха същата е историята и с прехвалените сааб както казва джереми кларксон радвайте се на живота докато не сте си купили волво
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    народецът е превъртял напълно. Че какво му беше на V40, че да го помпат и него
fallback
Последни