fallback

Господа директори: сравняваме VW Passat и Toyota Camry

И още: новият водороден агрегат на BMW; Колко тежка ще е кризата; 10 автомобила за след края на света

Днес в КОЛЕЛА:

- Господа директори: сравняваме новите Volkswagen Passat и Тoyota Camry

- Технологии: BMW показа бъдещото си серийно водородно задвижване

- Икономика: Колко тежка ще бъде кризата след коронавируса според Moody's

- Управление: Първата марка, жертва на кризата, вече е факт

- Колко е максималният пробег на електромобилите в истинския живот

- След края на света: 10 автомобила, които ще ви служат вярно при всякакви условия  

"КОЛЕЛА" е по телевизия Bulgaria ON AIR в неделя от 16:00 часа (можете да гледате онлайн тук)

 

fallback
  • #21
    Бедняка с Камри ( преди 4 години )
    Камрито е на светлинни години напред спрямо Пасатора във всяко едно отношение. Една по-лъскава мултимедия не прави Пасатора кола!
  • #20
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Убеден съм, че поне 90% от тия, дето се възнасят по камрито, дори не са го виждали на живо, камо ли да са го карали.За Европа това е като цяло непозната кола, но като имаме предвид къде се продава, може да си представим.Аз не съм почитател на японските полуфабрикати, жалко за авенсиса,беше единствената свестна кола на тойота, добър дизайн и интериор,явно за това я спряха.Никаква изненада.
  • #19
    Реалист ( преди 4 години )
    И двете коли ми харесват супер много, но за съжаление са на непостижима за мен цена.
  • #18
    До 19 ( преди 4 години )
    Всъщност от миналата година там произвеждат ново поколение Пасат с интериор като на европейския и по-модерен дизайн но като цяло това не значи че всички марки правят така а и моделите на Тойота там са по-скъпи от на ФВ
  • #17
    Мистър Уейн ( преди 4 години )
    Колеги, карайте обективно. Камри може и да почва с няколко хиляди отгоре на Пасат като цена, обаче при максимална конфигурация, VW-то е около 20 хиляди лева повече, отгоре с близо 70 коня, а Ауди снасят някоя и друга екстра. Второ и Камри, и Пасат са бастиони в класа в различни държави. За мен лично, пазарът в САЩ има далеч по-малко вкус от Европа. Карат се доста по-дървени отвътре коли, за сметка на външните размери. Въпреки това там търсят здравото, а Камри има по-голям шанс да се окаже такъв.
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    "на въпрос" :D ти да не си японския Маугли?
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    Какъв ли *** трябва да си,за да ти харесва Пасат и да го поставяш пред Камри? Ама то вярно нов внос Камри няма и откъде да знае форумното германофилче коя е по-стойностната кола! Камри е институция в класа си по цял свят и задава стандартите, а Пасат само в Европа върви и никъде другаде. Върви до най-близкото представителство на Тойота и виж за какво нещо става на въпрос! Ако ти дадът покарай хибрида и ще разбереш за какво става на въпрос! Най-доброто в класа си.
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Остави другото,ами Камри изглежда доста по-спортно от Пасат,който държи на пенсионерския си имидж.
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    А в Европа Голф струва точно два пъти по-евтино от камри. И какъв е тоя меланж една кола от Европа винаги е по-скъпа от такава в САЩ. То Голф от Европа е по-скъп от Пасат от САЩ. И какво от това. Цените се формират различно. То и еврпейски Пасат е по-скъп от този в САЩ.Но най-важното е в Европа Камри е много по-скъпо от Пасат в Европа.
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Моля, Голф струва колкото Камри. Ти момче виждал ли си цените.Камри е поскъпо с 10 000 Евро стартова цена от Пасат.За Голф изобщо не говорим! Това за Европа - тоест Пасат кола за по-бедните. В Щатите Голф и Пасат са на една цена и са по-евтини от Камри,а Джета е по-евтина от Корола. Само че никой не купува по-евтините Фолксвагени,а купуват Тойота.
fallback
Последни