Отмяната на автомобилното изложение в Женева на фона на пандемията COVID-19 принуди много производители да пренесат запланираните си премиери в Интернет. Така направи и брандът Polestar, който в края на февруари разсекрети доста ефектния си концепт Precept. Тогава бе съобщено, че това е първият пример на новия корпоративен стил, но сега стана ясно, че моделът изпълнява по-конкретна задача.
Ръководителят на дизайнерския отдел на шведската марка Максимилиан Мисони разкри пред Motor, че Precept не само дава обща представа за новата философия на дизайна на бранда, но е и предвестник на следващия му производствен модел - Polestar 3. "Тройката" обаче няма да бъде седан, а кросоувър. Самият дизайнер нарича предстоящия нов модел аеродинамичен всъдеход. Въз основа на това може да се предположи, че автомобилът ще бъде по-скоро във формата на доста популярните напоследък крос-купета.
В допълнение към подчертаните аеродинамични очертания на каросерията, Polestar Precept е интересен със своята предна част с новата интерпретация на оптиката "чука на Тор" и скритите радари и камерата за автопилота, както и с новия драйвърски интерфейс, разработен съвместно с Google. Според Мисони това сътрудничество е най-важното в интериора на концепта. Съдейки по всичко това, явно 12,5-инчовият приборен панел и 15-инчовият сензорен екран на информационно-развлекателната система ще бъдат "прехвърлени" на Polestar 3 без никакви промени.
Още снимки - в галерията:
Премиерата на електрическия кросоувър трябва да се състои в края на следващата година. Доскоро за основен негов съперник бе сочен Tesla Model Y, но до дебюта му на пазара трябва да се появят други конкуренти. В момента моделната гама на бранда се състои от плъг-ин хибридното купе Polestar 1 и напълно електрическия лифтбек Polestar 2. Последният едва наскоро бе качен на поточната линия в Китай. Най-вероятно Polestar 3 ще получи същата платформа, която е и в основата на по-младите модели на Volvo и на тези на Lynk & Co. Засега обаче официално не са публикувани никакви характеристики на бъдещия кросоувър.
Снимки: Motor