fallback

Китаец влезе в Топ 10 на най-продаваните кросоувъри в света

Малко не достигна на победителя за 2019 г. да запише милион продажби

Агенция Focus2Move съобщи резултати за най-продаваните кросоувъри за 2019 г. в цял свят. В Топ 10 преобладават японските автомобили, като на лидера – Toyota RAV4, малко не му достигна да запише 1 млн. продажби. Място в десетката е намерил и един китайски модел – Haval H6. Любопитното е, че всички модели, без първия и втория, записват спад на продажбите в сравнение с 2018 г.

Топ 10 на най-продаваните кросоувъри за 2019 г.:

Снимки: Производителите

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    По-добре да чакаш, за да си вземеш нищо добро, което ще ти служи вярно дълги години, отколкото да вземеш немска талига веднага на която ти ще служиш, а не тя на теб. Всеки може да прецени кой избор е изборът на здравия разум!
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    да чакаш 6 месеца за японски автомобил е меко казано липса на здрав разум и колко не трябва да се уважаваш за да си вземеш тойота втрещен съм колко е зле стадото щом един медиен вирус срина икономиката
  • #10
    356 ( преди 4 години )
    Мен повече от нескопосаният дизайн нещо друго не ми харесва, а именно, че много производители ползат необяснима колаборация от неуместно-непрактични стилове и похвати в един автомобил.Примерно "малолитражка" но "спортна" с 200 к.с. накичена с дифузьори и задкрилки с 4 врати, а влиза само 1 човек. "Високопрохидим" СУВ но с клиренс 180 мм.,130 к.с и без 4х4 примерно."Седан" 5 метра, но на втория ред седалки не може да седне и куче толкова тясно и ниско, а в багажника и това не може. и т.н и т.н
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Е няма що поло от 99-та година общо взето една масова кола с масов дизайн, щом Тигуан 2020-та прилича на масов фолксваген от 90-те това говори много,много лошо за идеите и въображението,по-точно липсата му на дизайнерите на фолксваген.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Хубав автомобилен дизайн правят италианци,французи, американци и японци. Със сигурност германците правят най-скучния дизайн в света, визирам фолксваген,опел и мерцедес. Не съществуват по-скучни коли с по-недодялан дизайн. Бмв също е доста грозно.Само Ауди ми харесват само най-новите модели, не предишните тупузи балонести като някакъв захарен памук безформени.
  • #7
    васо ( преди 4 години )
    Дизайна е нещо много тънко, малко хора разбират.В бранша има една марка, дето е еталон за дизайн, Алфа Ромео.А в света има един единствен университет за автомобилен дизайн,Пфорцхайм.Тези дето харесват пембяни рокли,гел в косата,сладникави парфюми,филмите на Боливуд,Азис и Слафчо Трифоноф, се кефят на японски антидизайн.Когато един човек харесва едни марки коли заедно с всички пакита,арабели и снежинки и горди римляни, сам си дава оценка.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Полото от 99-та година има по-добра визия от сегашните им скучни таралясници. В момента всичкото им е , като излязло от калъп с различни размери и няма никаква идея за нищо в дизайна. Скоро гледах един немски автомобилен канал в тубата. JP Performance се казва. Човека кара Порше, но му дадоха да кара една друга спортна кола и да и даде оценка. Единият от въпросите беше да я сравни с Голф ГТИ. Отговорът му е, че Голфа, като техника нищо не струва, а визията му е, като на хладилник. Така е!
  • #5
    Хахахахаха тия герма ( преди 4 години )
    По-безличен и грозен от Фолксваген няма. Всичките други имат красив и индивидуален дизайн, само фолксвагена прилича на поло от 99-та.
  • #4
    ( преди 4 години )
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Тигана на VW е толкова грозен, че дори скапаната техника в него изглежда по-добре. А дизайнерите на VW не са били в никакъв бар с другите, а са се отрязали с домашнярка и сутринта след шкембе чорба с много чесън са решили да направят творението си. Не случайно продажбите им са такива и все повече падат, докато на Хонда и Тойота продажбите са с двуцифрен ръст. Между другото за Хонда ЦР-В се чака 6 месеца, а за РАВ-4 се чака минимум 8 месеца. Японците не смогват с поръчките и производството...
fallback
Последни