Германското ателие Brabus представи своите доработки на актуалните всъдеходи Mercedes-Benz GLE и GLS. Дизайнерите на фирмата са преработили екстериора, украсили са салона със скъпа кожа, намалили за клирънса с 25 мм и са препрограмирали електронния блок за управление на 2,9-литровия турбодизел.
Външният тунинг на кросоуърите вкрючва добавянето на задно крило, промяна на предната броня и смяна на стандартните джанти с Monobloc Z Platinum Edition. Mercedes-Benz GLS е „обут“ в гуми Pirelli с размери 295/35 R24 отпред и 335/30 R24 отзад, докато за GLE са предвидени гуми Continental SportContact с размери 295/35 R23.
След намесата на стилистите на Brabus салонът е напълно покрит с кожа, съчетана с алкантара. На прредният панел, вътрешната част на вратите и на още няколко места са поставени елементи от дърво, карбон и полиран алуминий, като клиентът сам може да избира между няколко различни варианта.
Готовите всъдеходи са направени в един стил – седалките на GLS са в червено и черно, а тези на GLE – в кафяво и черно. Педалите и праговете са от алуминий, променено е осветлението в салона, поставени са и нови стелки с емблемата на Brabus.
Още снимки на версията Brabus GLS D40 - вижте в галерията:
Техническите промени включват прекалибриране на програмното оборудване на двигателя. Предлага се чип-тунинг на 2,9-литровият турбодизел, който позволява увеличение на мощността на версиите GLE 300 d, GLE 400 d и GLS 400 d.
За 300 d производителността на мотора се увеличава от 258 к.с. и 620 Нм до 306 к.с. и 690 Нм. При кросоувърите с индекс „400“ мощността скача от 330 к.с. и 700 Нм до 370 к.с. и 750 Нм., като инженерите на Brabus са пренастроили окачването AirMatic и са намалили клирънса с 25 мм.
Още снимки на версията GLE D30 - вижте в галерията:
От ателието допълват, че работят и върху увеличение на мощността на бензиновите двигатели, в нова число и на версия с 4,0-литров V8 при GLS, която е с „умерен“ хибрид. Тя ще включва поставянето на нови брони, престилки и преден капак. Засега обаче цените на доработените GLE и GLS остават тайна.
Снимки: Brabus