fallback

Най-популярният модел в историята: тестваме Toyota Corolla

И още: 10-те колосални промени в колите през 2020; Най-продаваните марки в България; Основните грешки при каране върху лед

Днес в КОЛЕЛА:  

-  Най-продаваната кола в историята: тестваме 12-ото поколение на Тoyota Corolla

- Индустрия на електрическия стол: как новите правила в Европа вече преобразяват автомобилите

- Пазари: десетте най-продавани марки в България през 2019 година

- Разследване: Тesla е заподозряна за над 100 катастрофи, предизвикани от автопилота й

- Зов за завръщане: отписаният супер офроудър на Zarooq възкръсна, но под друго име

- Техника: четири все по-популярни решения, които съкращават живота на двигателя

- Визия нула: най-честите грешки при каране върху сняг и лед

"КОЛЕЛА" е по телевизия Bulgaria ON AIR в неделя от 16:00 (можете да гледате онлайн тук)

 

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    В момента за 30-32к (след пазарлъка) получаваш бордови комп при уредите, куп еър бегове, цветна мултимедиа, АБС, ЕСП, купища място, по-мощен и икономичен двигател, по-лека платформа парктроник/камера. По-качествен интериор. (Шевролета тогава беше като днешна Дачия), при добро желание климатроник, някой асистент. Единственото лошо, че за тия пари получаваш често 3 цил двигател.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Не са чак толкова надценени колкото много се вдигнаха очаквания и изисквания към колите. Ще дам пример. 2009-та един приятел си взе Шевролет Лачети на доста добра промоция (може би ликвидационна предвид че 2010 го махнаха) Даде около 22к за него. А тогава само Дачия бяха по-евтина марка от Шевролет. Като сложиш 2% инфлация по 10 години говорим за цена днес гонеща 27-28k. И за какво - пълен ел пакет, лети 16ки и климатик. Интериорно пространство на днешен В сегмент и стар опелски 1.6
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    е то кой не е брутално надценен? С-сегмент няма вече нормална кола под 35-40
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Новото поколение на Корола може да е много добро но и то е бруртално надценено. Започва от 34к за морално доста остарял (макар и здрвав) атмосферен 1.6 за седана или по-приличния 1.2 за хеча. А ако искаш комби или хибрид скачаш на 43к. И за какво - за 15 цола железни джанти, полиуретанов вола, едноредова монохромна "мултимедия"
  • #6
    123 ( преди 4 години )
    И кое му е надценено на Голфа?Доста балансиран и практичен автомобил, може би един от малкото на пазара, който заслужава парите си!
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Продава се защото е евтин. Иначе е ужасно остарял автомобил. Цената е решаваща при избора
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха, разцепила се е да се продава Корола в България...
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Форумните вагонетки нещо злобеят, много са раздразнени, че Корола се продава два пъти по-добре в БГ от архаичния, вечно един същ, изостанал тотално, надценен голф
  • #2
    Ами ( преди 4 години )
    Типични жълти легени!
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Тойота е лидер в правенето на бавни и скучни автомобили
fallback
Последни