fallback

Кои са най-продаваните кросоувъри в България?

Само 31 автомобила не стигнаха на този сегмент да е най-големият на пазара през 2019

Само 31 автомобила не достигнаха през 2019, за да се превърнат компактните кросоувъри в най-значимия сегмент от българския пазар. В крайна сметка колите от клас C-SUV отстъпиха минимално на традиционните хечбек и седан модели от клас С, но изглежда сигурно, че през 2020 вече ще ги изпреварят.

Renault Captur си остава най-продаваният мини-SUV, въпреки че второто поколение се появи твърде късно през 2019, за да се отрази на продажбите

Бързо расте и класът на т. нар. градски кросоувъри, или B-SUV. Ако се съди по данните, подавани от вносителите към европейската браншова организация АСЕА, най-продаваният модел тук си остава Renault Captur, въпреки логичния спад покрай смяната на поколенията. Тройката се допълва от Toyota CH-R и Volkswagen T-Roc, а дебютиралият в средата на годината T-Cross също дава заявка за по-челно място през 2020.

НАЙ-ПРОДАВАНИТЕ B-SUV МОДЕЛИ: 1. Renault Captur - 699 (-17%) 2. Toyota CH-R - 548 (+4%) 3. Volkswagen T-Roc - 505 (+25%) 4. Peugeot 2008 - 281 (+8%) 5. Lada Niva - 244 (-22%) 6. Volkswagen T-Cross - 223 (нов модел) 7. Opel Crossland X - 122 (+47%) 8. Kia Stonic - 120 (-8%) 9. Seat Arona - 94 (+77%) 10. Ford EcoSport - 88 (+104%)

Общо B-SUV сегментът е пораснал с 8% през. Още по-голям е ръстът в C-SUV - 17 на сто. Тук убедителните лидери са Nissan Qashqai и Dacia Duster, с огромна преднина пред останалите.

НАЙ-ПРОДАВАНИТЕ C-SUV МОДЕЛИ:

 

fallback
  • #14
    jdhdhd ( преди 4 години )
    Шкода Карок е уникална кола, доказва го и ръстът в продажбите! просто нямам думи!
  • #13
    И пак ... ( преди 4 години )
    В цял свят рено е на опашката, само за бай *** не е така! И после се чуди що му било такова положението ...
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Витарата е много добра машина на супер изгодна цена. Тяхното 4х4 е доста добро и е една идея по-добро от на паркетниците. Самата кола е бъкана с екстри и е пак казвам на супер изгодна цена. Има всичко. Миналата година си я купих и съм невероятно доволен. Не се заблуждавайте с мощностите на двигателите. Колата е около 1200 кг само и доста върви с мотора 1,4 със 140 к.с. От 0 до 100 за 8 сек. и в същото време е доста икономична. Среден разход 7/100 за 4х4 си е направо супер.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Най-евтините, как кои?
  • #10
    рот ( преди 4 години )
    VW диша праха Toyota. Отново.
  • #9
    JDM ( преди 4 години )
    А Хонда црв изобщо не се споменава....
  • #8
    до 5 ( преди 4 години )
    Ти-рок има с осем сантима по-късо междуосие от Дъстър, ама какво ли значат числата за професор като теб
  • #7
    стъкми си ( преди 4 години )
    Данните в статистиката са така, както самите вносители си ги подават като класове.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Според мен пък Vitara-та е по-скоро B-SUV, интересно е също колко хора са налазили Ford Eco Sport, a пък Hyundai Kona го няма изобщо.
  • #5
    Стъкмистика ( преди 4 години )
    Данните в статията са доста оплескани... C-HR и T-roc са в C-SUV сегмент, а Duster е в B-SUV. Що се отнася до хилядите Qashqai - около 70% от тях отиват за реекспорт.
fallback
Последни