Porsche изненада феновете си, този път по най-приятния възможен начин. Фирмата обяви, че връща шестцилиндровия 4-литров атмосферен боксер в моделите 718 Boxster и Cayman GTS 4.0.
Да, прочетохте правилно. 2,5-литровият четирицилиндров агрегат с 365 к.с. остава в историята. На негово място идва по-слаба версия на новия 4-литров шестцилиндров двигател, който познаваме от 718 Cayman GT4 и 718 Boxster Spyder. Първоначално той ще се предлага само с ръчна шестстепенна кутия.
В двата обновени модела мощността е 400 к.с. и 420 нютонметра, докато в GT4 и Spyder е с 20 к.с. повече. Максималните обороти са 7800 в минута. Според Porsche Boxster и Cayman GTS 4.0 ускоряват за 4,5 секунди до 100, с 0,1 по-бавно от хардкор-версиите. Максималната им скорост е 293 км/ч.
Клиентите ще получат цяла армада от серийни спортни допълнения. Окачването получава серийно Porsche Active Suspension Management (PASM) и е снижено с 20 мм. Срещу доплащане може да бъде избрано PASM-Sport с допълнително снижаване от още 10 мм.
Част от стандартното оборудване е са и пакетът Sport Chrono, новото приложение Porsche Track Precision, адаптивното лагеруване Porsche Active Drivetrain Mounts (PADM) и системата Porsche Torque Vectoring (PTV) с механичен блокируем диференциал.
Джантите са 20.цолови, а спирачните дискове са с диаметър 350 отпред и 330 мм отзад. Керамичните дискове (PCCB) са опция. Детайли от каросерията са издържани в черно – например предният спойлер, отворите за въздух, светлините за мъгла и стоповете.
Салонът е изпълнен с алкантара. Материалът е покрил серийните спортни седалки, волана, централната конзола, скоростния лост и тапицериите на вратите. В Cayman – и предните колони и тавана.
Цените на двата модела започват от около 82 хиляди евро (Cayman GTS 4.0) и 84 хиляди евро (Boxster GTS 4.0). Това е около 15 хиляди евро от Cayman GT4 и Boxster Spyder.
Снимки: Porsche
Вижте още снимки в галерията: