fallback

Tesla Model 3 започна да ръждясва

Норвежец се сблъска с корозия при разглобяването на седалките (ВИДЕО)

Собственик на седана Tesla Model 3 открил следи от ръжда в електромобила си. И това въпреки факта, че колата е доста нова. За неприятната находка съобщи Бьорн Ниланд в своя блог в YouTube. Норвежецът е професионален скиор и открил ръждата по време на закрепването на ските си в автомобила (защо не си е сложил багажник на ски на покрива, а е трябвало да разглобява в салона, не става много ясно).

Бьорн откри корозията на недостъпно място: върху стоманената пластина на седалката, покрита с мека тапицерия. Този факт, разбира се, го засегна, но има едно "но": електрическият автомобил на Ниланд се управлява в студен и влажен климат и при такива условия някои автомобили всъщност могат да ръждясват на места, които нямат антикорозионна обработка.

Окисляването на метала на седалките обаче често трае години, така че инцидентът не може да се нарече изчерпан, тъй като в случая всъщност става дума за нов автомобил - производството на Tesla Model 3 започна едва през 2017 г.

"Получих съобщения от други собственици на Model 3, че са намерили същото! Трябва обаче да обясня: ръждата е повърхността и не мисля, че е разрушителна, но беше шокиращо, тъй като лично аз никога не съм виждал това на други седалки, които съм "отварял". Не съм експерт по металите и нямам квалифицирано мнение по този проблем. Изпратих на Tesla снимки по имейла, за да видя каква е тяхната оценка и дали искат разгледат седалките", пише норвежецът в описанието на видеото.

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Колата ми на сухо време, когато е навън я оставям винаги с леко открехнати прозорци. Смъквам ги около 2 см надолу и така всичката влага излиза от купето. Когато колата е в гаража, винаги и 4-те прозореца са смъкнати до долу. Зимата съм винаги с гумени стелки и от време на време ги изтръсквам от водата и мръсотията. Текстилните стелки събират водата и в купето има винаги влажна среда. Освен всичко си имам малка възглавничка със силика гел, която абсорбира влагата и нямам никога запотени прозорци.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Не се сещам компания за масови автомобили, която да прави елементите в купето с антикорозионно покритие. Няма такава! Предполага се, че в купето ще е сухо и топло. Да, ама явно не. Човекът си ходи на ски, вкарва си порядъчно количество сняг вътре в купето. Предвид студения климат вероятно не го проветрява и всичката тази влага остава вътре. Отделно от дишането също доста влага се получава, оставя колата на студено, влагата кондензира върху металните елементи и резултатът е налице.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Този от клипа не е Bjorn Nyland изобщо обаче
  • #8
    sa ( преди 4 години )
    Тоя явно често си вози ските вътре..барабара със снега и леда по тях
  • #7
    Вариатор ( преди 4 години )
    Точно па ти ще кажеш какво могли или не Ваг *** като погледнеш Нюрбургринг най добрите са Ваг алооооо ей бегай с овцете а от коли е ясно ,че не разбираш
  • #6
    до Смятай - та смята ( преди 4 години )
    Ауди пребори корозията през 80те..... АМА Ауди(ВАГ) така и не можаха да се преборят с това да направят едно качествено МПС
  • #5
    Смятай ( преди 4 години )
    Ауди пребори корозията още през 80те смятай къде е Тесла.Свети Илон ще прати нов софтуер и ще решат проблема хаххагахагага
  • #4
    Гост ( преди 4 години )
    Човекът си е казал във видеото, че колата е на 7-8 месеца.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Дори Опел и Мазда се отърваха от ръждата. Но пък БМВ Ф30 ръждясва по джанти и основи на седалките
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Брат, ти в кой век живееш?
fallback
Последни